Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس گفت: با توجه به شرایط موجود، جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس از اولین هفته کاری مجلس در تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: رسیدگی به اعتراضات نمایندگان درباره امتیازدهی برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس از ساعت 9 امروز در نشست مشترک هیأت رئیسه مجلس با روسای شعب آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از رسیدگی به اعتراضات نمایندگانی که کمیسیون‌های آنها هنوز مشخص نشده جانمایی خواهند شد و آنها نیز فرصت دارند تا ظرف 48 ساعت اعتراضات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کنند.   سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: حدود 56 نفر از نمایندگان جانمایی نشده بودند که البته تعداد آنها به تدریج رو به کاهش است و تکلیف تعدادی از آنها برای عضویت در کمیسیون‌ها با گذر زمان و انجام بررسی‌ها مشخص شده است.   فرهنگی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود در این باره جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس از اولین هفته کاری مجلس در تیرماه برگزار خواهد شد.   انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیسیون های تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس

به گزارش جام جم آنلاین، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان  فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در  صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس