Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان گفت: برای محقق کردن اهداف و آرمان‌هایی که حضرت آقا از ما به عنوان یک دانشگاهی انتظار دارند باید تمام تلاش خومان را در مقوله فرهنگی و اشاعه فرهنگ در فضای مجازی به بهترین شکل ممکن داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سیرجان، حجت‌الاسلام  سید‌محمد‌حسین قناد‌زاده در جمع هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در مورد رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی درباره مقوله‌های فرهنگی گفت: بعد از تغیرات اساسی که در سطح مدیران کلان دانشگاه آزاد اسلامی رخ داد نگاه ویژه و بسیار خوبی به مقولات فرهنگی ،بحث عفاف و حجاب و فعالیت‌های شاخص فرهنگی و ارزشی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رویکرد جدید دانشگاه، واگذاری برنامه‌ریزی، مدیریت و اجرای امور‌ فرهنگی به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها‌ست که این می‌تواند یک فرصت بسیار خوب و مثبتی در شکل‌دهی فعالیت‌های بهتر فرهنگی و مذهبی در دانشگاه‌ها‌ی آزاد اسلامی سراسر کشور باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کرمان در مورد بخشنامه و تفاهم‌نامه جدید که همه فعالیت‌های فرهنگی واحد‌ها باید زیر نظارت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری صورت پذیرد، گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که بین ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته یک رسالت سنگینی به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری واگذار شده، که این امر فرصت مطلوبی برای برطرف کردن دغدغه‌های فرهنگی و مسائل دینی و ارزشی دانشگاه است.

جلوگیری از هدر‌رفت انرژی و موازی کاری

قنادزاده افزود: با این اتفاق از موازی‌کاری و هدر رفت انرژی و بودجه کاسته خواهد شد و با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند می‌توان برنامه‌های فرهنگی را به‌بهترین شکل اجرا کرد.

وی گفت: با اجرای این تفاهم‌نامه عملکرد کارهای فرهنگی را در آینده مثبت شده و با وجود نیروهای متعهد و کارآمد که در کادر فرهنگی استان کرمان و در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کشور وجود دارد و با رویکرد و نگاه ویژه‌ای که نهاد در حوزه فرهنگ دینی و اسلامی دارد حتما این دو مجموعه می‌توانند در کنار هم اتفاق‌های خوب و مثبتی را رقم بزنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اظهار کرد: این بخشنامه به معنای کنار زدن تلاش گذشتگان نیست بلکه هدفش این است که یک پویایی و تحرک بهتر و بیشتری در فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه ایجاد شود و با تغییر مدیریت و برنامه‌ریزی در حوزه فرهنگی بتوانیم به اهدافی که مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ به‌ویژه از دانشگاه آزاد اسلامی با تغییر رویکرد جدید دارد بتوانیم جامعه عمل بپوشانیم.

این مسئول فرهنگی در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کرمان در مورد انتظارات مقام معظم رهبری از دانشگاه‌ها گفت: برای محقق کردن آن اهداف و آرمان‌هایی که حضرت آقا از ما به عنوان یک دانشگاهی انتظار دارند باید با این تجمیع تمام تلاش خومان را در مقوله فرهنگی و اشاعه فرهنگ در فضای مجازی به بهترین شکل ممکن داشته باشیم و متولیان فرهنگی باید یک نگاه جدی و انرژی ویژه‌ای برای محقق کردن آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند.

عملکرد قابل قبول واحد سیرجان در مقوله فرهنگ

قنادزاده عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان را درباره فعالیت‌های فرهنگی مثبت ارزیابی کرد و گفت: به لطف الهی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحدسیرجان اعم از کارکنان و هیئت رئیسه یک مجموعه منسجم، همدل و هماهنگ است و همین یکرنگی مجموعه باعث شده در همه فعالیت‌ها به‌ویژه حوزه فرهنگی در سال‌های اخیر رشد بسیار خوبی این واحد دانشگاهی داشته باشد و سبب شود که در مجموعه استان کرمان به عنوان یک واحد نمونه، شاخص و مطرح دیده شود.

وی افزود: نگاه فرهنگی که در ریاست این واحد دانشگاهی و دیگر همکاران وجود دارد باعث شده متولیان عرصه فرهنگ به‌راحتی و بدون دغدغه فعالیت‌های خود را به‌بهترین شکل ممکن انجام دهند و امیدوارم این واحد دانشگاهی بیش از پیش با مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری همکاری و هماهنگی در زمینه مسائل فرهنگی داشته باشد.

انتهای پیام/۴۱۱۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها بهترین شکل حوزه فرهنگ فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در جشنواره کارگران نخبه و نمونه ملی بیان کرد: حقیقت این است که روز کارگر یک نماد برای توجه به کارگر است وگرنه باید در تمام ایام سال این توجه وجود داشته باشد. اما چون در این روز بیش از همه توجه به کار و کارگر در محافل رسانه‌ای قرار دارد باید چند نکته را اشاره کنم. ما از رهنمود‌های مقام معظم رهبری درباره کارگران بهره برده‌ایم و ساز و کار‌هایی که برای بهره‌گیری از صحبت‌های ایشان لازم است باید ایجاد شود. محصولاتی که در اختیار ما است به دست مبارک کارگران ساخته شده است و نشانه ذوق و سلیقه این قشر عزیز است و نباید به محصولاتی بسنده کرد که در حال حاضر در کارخانه‌ها وجود دارد.  

وی ادامه داد: عزیزان ما امروز تولیدشان برای کشور امید آفرین است و این همان نکته‌ای است که مقام معظم رهبری فرمودند. این همان پای کار ایران بودن است و دشمن همچنان که در عرصه‌های مختلف ناکام مانده قطعا در عرصه اقتصاد هم ناکام خواهد ماند. محور تولید، کارآفرینی و کارگران هستند که نقش بی بدیلی دارند؛ لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد و روز به روز تولیدات ما هم در کمیت و هم در کیفیت افزایش داشته باشد. می‌تواند تولیدی به دنیا ارائه شود که در دنیا بهتر باشد و ملت ما نشان دادند که این را می‌توانند انجام دهند و حتی کالایی بالاتر از استاندارد‌های دنیا نیز ارائه کنند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاهاست
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان