Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@08:41:31 GMT

نمایشگاهی از تصاویر نسخه نفیس خمسه نظامی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۲۷۷۷

نمایشگاهی از تصاویر نسخه نفیس خمسه نظامی

مراسم رونمایی از نسخه خمسه نظامی که قرار بود یکشنبه (۲۵ خرداد ماه) برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد، البته نمایشگاه تصاویر برگزیده این نسخه ۲۵ خرداد ماه دایر می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، نسخه نفیس و ارزشمند خمسه نظامی معروف به «خمسه شاه‌طهماسبی» که با مساعدت شهرداری تهران منتشر شده است، با تعویق در زمان برگزاری، به صورت زنده در تارنمایی که نشانی آن متعاقباً اعلام خواهد شد، رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نمایشگاه تصاویر برگزیده این نسخه از عصر یکشنبه، ۲۵ خرداد در موسسه فرهنگی هنری صبا با رعایت نکات بهداشتی دایر می‌شود.

در این نمایشگاه ۴۰ تصویر برگزیده به کتابت شاه محمود نیشابوری، استاد نستعلیق و نگارگری و استادانی بی‌بدیل چون سلطان محمد، آقا میرک اصفهانی، میرزا علی، میرسید علی، مظفرعلی و محمد زمان به نمایش در می‌آید.

فرهنگستان هنر این مراسم را به دلیل حفظ و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برای عموم علاقه‌مندان به صورت زنده در نشانی تارنمایی که متعاقبا اعلام می‌شود، برگزار خواهد کرد.

همچنین نمایشگاه آثار برگزیده از ۲۵ خرداد، ساعت ۱۷ تا ۱۹ در موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر دایر می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا چهارشنبه ۴ تیرماه همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۹ به موسسه فرهنگی هنری صبا به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، شماره ۱۲۵ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ۲۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی را شرح داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره حادثه عصر امروز گفت: ساعت ۱۸:۵۴ دقیقه عصر امروز، یک مورد آتش سوزی گسترده به آدرس خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان هفت تیر، در مجتمعی که چند انبار دارد، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در حال حاضر ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تجهیرات تنفسی، تانکر آب، نردبان هیدرولیکی و سایر تجهیزات لازم در محل حاضر هستند. 

وی افزود: در این محل مشاهده شد چند انبار بزرگ در کنار یکدیگر قرار دارند و دو انبار هر کدام به وسعت ۵۰۰ متر، دچار حریق شده اند. همچنین فضای باز مقابل آن حدودا هزار متر، که مقدار زیادی کارتن و لوازم یدکی دوچرخه در آن نگهداری میشد؛ کاملا شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش نشانان با کنترل آتش، از سرایت آن به سایر انبارها جلوگیری کردند و تنها محوطه جلوی یک انبار و خود آن دو انبار شعله ور شده بودند. 

ملکی گفت:در یکی از انبارهایی که شعله ور بود، انفجار های بسیاری رخ داد زیرا گفته می شد زیرا در این محل اسپری و افشانه نگهداری می شده است و سقف نیز تقریبا ریخته است.

وی افزود:همچنین چند کانتینر در محوطه وجود داشت که یکی از آنها سوخته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: شعله زنی در محوطه باز انجام شده و آتش تحت کنترل است اما لکه بری این عملیات کمی زمان می برد؛ زیرا انبار ها پر از وسایل بوده اند و  عملیات همچنان ادامه دارد.  

ملکی گفت: خوشبختانه مورد مصدومیت و فوتی تاکنون نداشته ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است