Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اعتراضات مردمی در امریکا بیان داشت: اعتراضات مردمی در امریکا گرچه جنبه انسانی و مخالفت با ظلم وتبعیض دارد، اما در واقع تاریخ مصرف انتخاباتی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: تظاهرات وخشونت‌ها اکثریت در ایالاتی است که طرفداران حزب دموکرات هستند.

امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه سیاهپوستان کنونی امریکا فرزندان نسلی هستند که پس از کوچ اجباری از افریقا به امریکا به بدترین وجهی شکنجه و آزار واذیت شدند بیان داشت: مریکائی‌های اولیه کسانی بودند که با شعار یک سرخپوست خوب، یک سرخوپوست مرده است نسل سرخپوستان را محو کردند و بعد‌ها با شعار زشت منع ورود سگ و سیاهپوست به اماکن عمومی دولت خود را تثبیت کردند.

امام جمعه ریگان افزود: پس از قتل زجر اور و دردناک یک ساهپوست ۴۶ساله امریکایی، بی سابقه‌ترین اعتراضات مردمی در نیم قرن اخیر در امریکا شکل گرفت.

رنجبر ماهانی افزود ابرقدرت رسانه‌ای غرب بعد از قتل سیاهپوست امریکایی سعی در لاپوشی وبزک کردن چهره منفور امریکا دارد، اما اکنون این قتل مظلومانه بیش از پیش پرده از چهره، مدعی ترین، ثروتمند‌ترین، بدهکار‌ترین، خشن ترین، تزویرکارترین، وحشی‌ترین ومنفورترین، حکومت مدعی دموکراسی وحامی حقوق بشر برداشته است.

او بیان داشت: زمانی که اوباما به ریاست جمهوری امریکا رسید برای فریب افکار عمومی به عدم تبعیض سیاه وسفید رضایت داد واین تبعیص تاریخی جز فرهنگ عمومی امریکا شده است.

خطیب جمعه ریگان ابراز کرد: در همین مهرماه ۹۶بود که در امریکا در یک مدرسه قلاده سگ را به گردن دانش اموزان انداختند و او را تحقیر کردند.

رنجبر ماهانی بیان داشت: برخی تحلیل گران بر این باورند که این اعتراضات نشانه نفرت عمومی وجهانی در امریکاست که حتی کشور‌های حیات خلوت امریکا مانند کانادا واسترالیا رخ می‌دهد.

او با اشاره به ۲۷خرداد تشکیل جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بیان داشت: امام ره برای تثبیت وتقویت ارمان‌ها وعینیت بخشیدن به شعار‌های انقلاب فرمان جهاد سازندگی را صادرنمودند .

امام جمعه ریگان تصریح کرد: با جهاد سازندگی رایحه خدمت جهادی در فضای کشور پیچید و پیام انقلاب به عمق روستاهاواقصی نقاط کشور رفت .

رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه از تابستان سال ۵۷تا تابستان سال ۷۸در یک دوره ۲۰ساله روستا‌های ایران تبدیل به کارگاه بزرگ عمران وسازندگی شدند بیان داشت: میزان ساخت وساز‌های راهگشای جهاد سازندگی در روستاها از راه حمام ومدرسه ومسجد، کتابخانه، درمانگاه، ورزشگاه واگر امروز بروز سازی می‌شد گره گشای بسیاری از مشکلات ما در عرصه‌های اقتصادی واجتماعی بود.

رنجبر ماهانی افزود: جهاد سازندگی که به فرمان حضرت امام خمینی (ره )تاسیس شد سرانجام در سال ۷۹با یک تصمیم عجولانه و غیرکارشناسی دولت  در سن ۲۱سالگی جوانمرگ شد .

او افزود: جهادکشاورزی باید از تجربه گرسنگی که در دل وجان جهاد گران ان روز بود الگو گیری والگو سازی نماید.

امام جمعه ریگان به رحلت دکتر رمضان عبدالله دبیر کل سابق جهاد اسلامی فلسطین اشاره نمود وابراز کرد: رمضان عبدالله جز ستارگان اسمان مقاومت بود.

رنجبر ماهانی افزود: طراحی عملیات استشهادی وتربیت جوانان انقلابی ودل باخته امام خمینی ره وامام خامنه‌ای در فلسطین از کار‌های رمضان عبدالله بود ه است.

او با اشاره به اینکه رمضان عبدالله خار چشم امریکا وصیهونیسم بود که برای ترور او ۵میلیون دلارجایزه تعیین کردند بیان داشت برخی معتقدند بیماری او بیوتروریسم صیهونیستی است که به نوعی شهادت تلقی میشود.

امام جمعه ریگان افزود: مقام معظم رهبری در پیام تسلیتشان فرمودند جریان مقاومت عنصر بسیار صادق وارزشمندی را از دست دادند.

رنجبر ماهانی از خدمات فرمانده نیروی انتظامی سابق سرهنگ تاج ابادی تقدیر و برای فرمانده جدید سرهنگ دریجانی ارزوی موفقیت نمودند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اعتراضات آمریکا اعتراضات مردمی امام جمعه ریگان رمضان عبدالله رنجبر ماهانی جهاد سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل افزود: از آنجا که همه ملت‌ها نفرت عظیمی به اسرائیل دارند قدرت ایران و جرات ایران در انتقام از اسرائیل را در حد وسیعی تحسین می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: وقتی اسرائیل دو هزار نفر را در مجتمع پزشکی ناصر قتل عام و در گور‌های دسته جمعی دفن می‌کند معنایش قطعاً نسل کشی است محاصره نان و دارو قطعاً نسل کشی است و طبق قوانین بین‌المللی حمایت نظامی و مالی از مرتکب نسل کشی جرم است کنگره آمریکا با حمایت مالی از اسرائیل قطعاً مرتکب جرم شده است.
خطیب نماز جمعه اردبیل گفت: این هفته دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از فلسطین، قیام و شاهکار کردند، عطوفت و وجدان انسانی خود را به تماشا گذاشتند؛ بعد از حمله پلیس آمریکا به دانشگاه و دستگیری جمعی از آنها دولت آمریکا باید در صحبت از آزادی و دموکراسی حیا کند.
آیت ا... عاملی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به تاخیر عملیاتی پروژه راهسازی در جاده گرمی- بیله سوار اظهار داشت: جای تاسف است که پروژه دو بانده کردن مسیر گرمی - بیله سوار به دلیل عدم تامین اعتبار دوباره تعطیل شده و من از دولت محترم مصراً می‌خواهیم با لحاظ اهمیت راه‌های استان و تامین بودجه لازم گره‌های ذهنی اهالی را باز کند. 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه‌ها به مناسبت روز معلم اظهار داشت: یک جامعه در تمام پیشرفت‌های خود مرهون عنایات معلم است معلم دین خود را با اخلاص به جامعه اداء می‌کند، اما جامعه نیز باید عملاً قدردان باشد؛ در حال حاضر بهترین عنایت به عزیزان معلمین حل مشکلات آنهاست؛ در این باب عنایت به معلمین بازنشسته باید کمتر از شاغلین نباشد.
وی همچنین با گرامیداشت هفته کارگر گفت:گردش چرخ اقتصادی کشور بر دوش کارگران عزیز است و نگاه دولت و کارفرما‌ها به این عزیزان باید این گونه باشد که آنها ولی نعمت کل کشور و کل ملت هستند.

دیگر خبرها

  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • اعتراضات بی سابقه دانشگاه های آمریکا در حمایت از غزه و محکومیت اسرائیل+ فیلم و عکس/ اعتراضات به کانادا و اروپا رسید
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود