Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس، از تشکیل کارگروهی به دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برای تعیین تکلیف تیم‌های نفتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پارس جنوبی جم که از سال‌های گذشته با مشکلات مالی روبرو بوده، امسال به دلیل نابسامانی در سطح مدیریت گرفتاری‌های بیشتری پیدا کرده به طوریکه اعضای این تیم به صراحت از خطر سقوط به دسته یک صحبت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان و دیگر اعضای این تیم در رسانه‌ها به مراتب از عدم توجه مدیران نفتی صحبت می‌کنند و معتقدند که پارس جنوبی به حال خودش رها شده و به نظر می‌رسد مدیران منطقه ویژه تصمیمی برای ادامه فعالیت در فوتبال ندارند.

محمدابراهیمی، هافبک با تجربه پارس جنوبی نیز در گفت‌وگو با فارس به این مساله اشاره و عنوان کرد "افاضلی در این تیم هم مدیرعامل است،هم مربی و بهتر است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی یک‌بار به اردوی پارس‌جنوبی بیاید"

از طرفی، چندی پیش ایرج خرمدل، مدیرعامل منطقه ویژه به خبرنگار ورزشی فارس گفت "سرپرست باشگاه پارس جنوبی باید گزارشی را ارائه بدهد تا با توجه به آن در خصوص این تیم تصمیم‌گیری کنم اما دوستان نگران نباشند"!

با اینحال و با گذشت حدود یک ماه از این اظهارات خرمدل، هنوز تصمیم در خصوص وضعیت مراد مرادی گرفته نشده، مشکلات شاگردان هومن افاضلی روز به روز افزایش پیدا می‌کند و نگرانی‌ها بابت ادامه کار این تیم در لیگ برتر بیشتر و بیشتر می‌شود.

ایرج خرمدل در گفت و با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تعیین تکلیف مرادمرادی و پست مدیرعاملی باشگاه پارس جنوبی جم اظهار داشت: بنده یک گزارش توجیهی نوشته‌ام و آن را به مسعودکرباسیان (مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران) داده‌ام. او کارگروهی برای تمام تیم‌های نفتی تشکیل داده و به زودی تصمیم‌گیری می‌شود و اعلام می‌کنیم.

خرمدل در مورد اینکه آیا سرپرست فعلی باشگاه پارس جنوبی جم به کارخودش ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: از خودشان بپرسید. بهتر است در این مورد صحبت نکنیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس، در خصوص اینکه اعضای تیم پارس جنوبی دغدغه‌ها و نگرانی‌های زیادی دارند، عنوان کرد: اجازه بدهید کارگروه تصمیم بگیرد تا اعلام کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که این کارگروه در چه مسائل و موضوعاتی تصمیم‌گیری خواهد کرد، گفت: در مورد همه چیز.

خرمدل در مورد اینکه بازیکنان و مربیان پارس جنوبی جم معتقدند به نظر می‌رسد مسئولان مربوطه قصد تیمداری ندارند، اظهار داشت: پاسخی برای این سوال ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا تیم فوتبال پارس جنوبی جم رها شده است، عنوان کرد: جوابی به این سوال نمی‌دهم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرباسیان نفت خرمدل منطقه ویژه پارس پارس جنوبی افاضلی شرکت ملی نفت مدیرعامل مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی جم تصمیم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عباس علی آبادی، وزیر صمت دیروز درکمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص افزایش قیمت پژو پارس گفت: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

در حقیقت علی آبادی عملا شورای رقابت را مسئول شرایط ایجاد شده برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو عنوان دانست.

این در حالی است که سپهر دادجوی توکلی، سخنگوی مرکزی ملی رقابت به مهر گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده. بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند. نهادهایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال ۱۴۰۱ وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

ان فروشی خودروسازان گفت: ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است. شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند. نهادهای دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه ۱۲۴ و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی تاکید کرد: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده. در مراجع قضائی هم همچنان در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است