Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدمهدی هادوی در پایان بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بروجن تاکید کرد: سال گذشته برای اجرای برنامه نهضت ساخت داخل در وزارت صنعت، معدن و تجارت یک هدف سه ساله تنظیم شد و کاهش ۱۰ میلیارد دلاری ارزبری(خروج ارز) را در دستور کار دارد.
وی یادآور شد: از این میزان برنامه‌ریزی در سال گذشته دو میلیارد دلار، امسال سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار و چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار در سال آینده محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس مرکز ساخت داخل، صنایع ماشین‌سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: این وزارتخانه در سال گذشته با همکاری وزارتخانه‌های دیگر مانند راه و شهرسازی، نفت و نیرو حدود سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون میلیارد دلار قرارداد، تفاهم‌نامه و ساخت امضا کرد و این برنامه در سال‌جاری نیز با سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار برآورد، ادامه می‌یابد.
هادوی تاکید کرد: در این راستا هدف‌گذاری کمی این برنامه در استان‌ها و ستاد وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.
گفتنی است، ، رییس مرکز ساخت داخل، صنایع ماشین‌سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت از تعدادی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بروجن مانند بروجن خودرو، تولید ماشین‌آلات کشاورزی، تولید نخ و دستگاه‌های تولید ماسک بازدید کرد.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.

48

کد خبر 1398572

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری میلیارد دلار معدن و تجارت وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هدفگذاری صادرات کالا‌های غیر نفتی در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیارد و صد میلیون دلار بود که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار محقق شد که دو برابر سال قبل از آن بود..

عادل شهرزاد افزود: هدف گذاری ما برای سال ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد دلار است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیشترین صادرات در بخش صنعت و معدن، شامل فلزات معمولی مانند فولاد، موادمعدنی، و محصولات کشاورزی و صنایع دستی بوده است.

بیشتر بخوانید؛ صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر

خلیل قاسمی افزود: کشور‌های چین، امارات متحده عربی و عمان بیشترین مقصد صادرات کالا‌های غیرنفتی هرمزگان است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان افزود: با افزایش واحد‌های تولیدی - صنعتی و معدنی در استان و زیرساخت‌ها، هدفگذاری امسال نیز محقق می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه