Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز جمعه جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست معصومه خنفری فرماندار کارون و با حضور حسینی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل آبفای خوزستان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

معصومه خنفری فرماندار کارون به مشکلات این شهرستان از جمله معضل فاضلاب اشاره کرد و گفت: شهر کوت عبدالله فاقد شبکه و خروجی فاضلاب است و فاضلاب از طریق جوی‌های روباز در محوطه اطراف مناطق مسکونی رها سازی می‌شود و این امر مشکلات زیاد برای منطقه بوجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با همت و پیگیری غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، برخی پروژه‌های فاضلاب طی یکی دو سال اخیر در برخی مناطق آغاز و برخی در مرحله اجرا است، اما تکمیل آن‌ها با توجه به گستردگی مشکل فاضلاب نیاز به اعتبار کلان دارد، البته در حوزه آب شرب اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفت، به نحوی که شهرستان کارون اولین شهرستان در سطح استان است که در همه مناطق شهری و روستایی شبکه آب اجرا شد.

خنفری با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان در زمینه شیوع ویروس کرونا و ابتلا به آن اظهار داشت: با توجه به همجواری این شهرستان با اهواز و بالا رفتن آمار مبتلایان کرونا ویروس، باید توجه ویژه‌ای به لحاظ امکانات و تجهیزات درمانی و افزایش مراکز نمونه گیری و همچنین تقویت کادر درمان صورت گیرد.

فرماندار کارون تصریح کرد: مشکل اساسی شهرستان، نامشخص بودن محدوده آن از سمت اهواز است که با توجه به اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته و نیز البته با پیگیری استاندار و بازدید میدانی مسئولین تقسیمات کشوری وزارت کشور و طی نمودن پروسه اداری اصلاح خط مرزی در آینده نزدیک شاهد تایید مراحل نهایی خواهیم بود که ان شاءالله با پیگیری و هم افزایی نماینده مردم در مجلس این دوره زودتر به نتیجه برسد.

این مقام مسئول بیان داشت: از جمله مشکلات دیگر شهرستان نبود برخی ادارات، از جمله اداره کار است که فقدان آن بحث اشتغال را با مشکل جدی مواجه کرده است و انتظار می‌رود جهت جلوگیری از سردرگمی ارباب رجوع ادارات با پیگیری نمایندگان محترم ادارات شهرستان بطور کامل مستقر گردند، همچنین امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد راه اندازی دادگستری در شهرستان خواهیم بود.

سید کریم حسینی نماینده مردم شریف اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در این جلسه ضمن قدردانی از مدیران شهرستان اظهار داشت: اولین چیز در راس تمام امور و کار‌ها احترام به مردم است که در همه شرایط بحرانی قرار گرفته و مقاومت نمودند. در بازدید میدانی که از بیمارستان سینا داشتم دانشگاه علوم پزشکی بایستی اهتمام ویژه نسبت به حل مشکلات و وضعیت این بیمارستان، بهداشت و نیز تجهیز آن به سی تی اسکن، دستگاه اکسیژن ساز، محوطه سازی و... نماید بنده به جد و در اسرع وقت از طریق وزیر بهداشت این مسائل را مطرح خواهم نمود.

او ضمن اشاره به محدوده شهرستان کارون با کلانشهر اهواز گفت: به چسبندگی به اهواز مسئولان بایستی با دید مثبت نگاه کنند، ولی نزدیکی به آن مشکلات برای کارون و بی توجهی به آن را دارد. همه ادارات در شهرستان با چارت مشخص و مستقل استقرار پیدا کنند. شهرستان کارون یک شهرستانی با پتانسیل قوی و دارای تمام ظرفیت‌ها است، پس همه تلاش‌های ما برطرف نمودن مشکلات این شهرستان است.

حسینی با اشاره به نبود اجرای فاضلاب در شهرستان بیان داشت: وضعیتی که ما در آن قرار گرفتیم در شان یک شهرستان نیست، باید سعی کنیم مشکلات به وجود آمده را از بین ببریم و روش‌ها اصلاح گردد. اعتبار‌های اختصاص یافته به ویژه کمک‌های رهبری جهت حل معضلات فاضلاب قرار داد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه فاضلاب تامین آب شرب ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت