Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صفایی پور ایجاد امید در دل مردم و جامعه را یکی از مهمترین رسالت های مسئولان برشمردوگفت: با تکیه بر ظرفیت‌ها و داشته‌های داخلی مشکلات اقتصادی کشور رفع شدنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام « قربانعلی صفایی پور» در خطبه های نماز جمعه این هفته در شهرستان میامی، ضمن بیان اینکه امنیت و آرامش مردم یکی از راهبردهای نظام اسلامی است گفت: عزت و سربلندی کنونی کشور نتیجه مقاومت و پایداری در برابر دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه میامی با تأکید بر اینکه رفع مشکلات معیشتی ،مهار گرانی، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری باید اولویت های برنامه های  مسئولان باشد ادامه داد: مسئولان قوای سه گانه کشور باید برای کنترل قیمت ها و مهار گرانی با قدرت وعزم جدی وارد میدان شوند.

 

وی با بیان اینکه روحیه جهادی و ازخودگذشتگی به‌عنوان الگوی مدیریتی باید منش و کردار مدیران باشد اضافه کرد: اگر اتحاد و همدلی به‌خصوص در بین نیروهای مومن، متدین و انقلابی و همچنین جوانان کشورمان وجود داشته باشد از گزند دشمنان در امان خواهیم بود.

 

حجت الاسلام صفایی پورتصریح کرد: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گیرد.

 

امام جمعه میامی در ادامه ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی گفت: در شرایطی که جهان با بیماری کرونا مواجه شده ،  حوزه ها  کشاورزی در خط مقدم جبهه خدمت و رونق تولید قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه  باید فعالیت های کشاورزی با توجه به فراوانی منابع مورد نیاز این بخش در سطح شهرستان میامی افزایش یابد اظهارداشت: در صورت انجام و اولویت قرار دادن این کار بدون شک موفقیت و عملکرد مثبتی در این حوزه به دست خواهد آمد.

 

به گفته حجت الاسلام صفایی پور میامی استعداد بالایی در زمینه های کشاورزی و دامداری دارد که باید به آنها توجه شود.

 

امام جمعه میامی فرآوری محصولات کشاورزی درشهرستان میامی را ضروری دانست وافزود: زمینه های احداث صنایع تبدیلی در این شهرستان فراهم است اما اجرای آن نیاز به همتی جهادی و جذب سرمایه گذاران دارد.

 

وی منطقه فرومد بخش مرکزی شهرستان میامی را نیازمند توجه بیشتر عنوان کردوگفت: زمزمه هایی مبنی بر تقسیمات کشوری و جدایی این دهستان از شهرستان در فضای مجازی شدت گرفته و افرادی که چنین مسائلی را مطرح می کنند بدانند راه بجایی نخواهند برد.

 

حجت الاسلام صفایی پور با اشاره به چالشی که اخیراً در فضای مجازی منتشرشده است،اظهار کرد: زمزمه‌هایی مبنی بر تقسیمات کشوری و جدایی روستای فرومد از شهرستان میامی در فضای مجازی منتشرشده است.

 

امام‌جمعه میامی با تأکید بر اینکه این طرح راه به‌جایی نخواهد برد، خاطرنشان کرد: تأمین نیازهای مردم در روستای فرومد باید به‌سرعت بررسی و در اولویت نخست مسئولان قرار گیرد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه میامی رسالت مسئولان خطبه های نماز جمعه امام جمعه میامی شهرستان میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران رسالت جهاد کشاورزی را تولید دانست و افزود: تولید بذر محصولات کشاورزی در استان با جدیت دنبال می شود و امسال این مشکل چندساله را رفع خواهیم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، علیرضا مهاجر معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در جلسه جهش تولید در دیمزارهای مازندران اظهار داشت: بحث افزایش بهره وری از اراضی کشاورزی به عنوان یک استراتژی مطرح است و هم اکنون میانگین سرانه زمین در کشور 3.2 هکتار است که اگر به کمتر از این میزان برسیم با کاهش بهره وری در اراضی مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه در واردات دانه‌های روغنی توسط واردات کنندگان  خرید محصولات داخلی با قیمت مصوب از کشاورزان انجام می‌شود تصریح کرد: بلافاصله پس از پرداخت وجه به کشاورزان  اجازه واردات به  شرکت‌ها داده می‌شود.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: بلوک بندی اراضی کشاورزی یکی از راهکارهای مقابله با کوچک شدن اراضی است  و اگر می‌خواهیم به بهره وری دست یابیم به صورت پهنه بندی اراضی باید مدیریت شوند.

وی، افزود: مدیریت زراعی منسجم بر اراضی کشاورزی راهی بر افزایش بهره وری مزارع به شمار می‌آید.

مهاجر اظهار کرد: نیاز داریم در مازندران  کارهای زیربنایی نظیر احداث انبارهای فنی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی انجام شود.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: درباره شرکت خدمات حمایتی و تعاون روستایی وظیفه اصلی آن تامین نهاده‌های کشاورزی نظیر کود و سم بوده که باید بر اساس رسالت اصلی عمل کنند.

بابک مومنی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران هم در این جلسه رسالت جهاد کشاورزی را تولید دانست و افزود: تولید بذر محصولات کشاورزی در استان با جدیت دنبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال این مشکل چندساله را رفع خواهیم کرد.

مومنی همچنین افزود: تامین و تولید بذر محصولات کشاورزی استان با مباشرت شرکت خدمات حمایتی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • رسالت معلمی دفاع از حق است
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت