Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ بهمن مرادنیا در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: ما به دنبال تعطیل کردن مشاغل و کسب و کارهای مردم نیستیم ولی اگر مردم رعایت نکنند به شرایط اسفند و فروردین ماه باز خواهیم گشت.

وی با بیان اینکه مردم از برگزاری مراسم عزاداری و عروسی بصورت جدی پرهیز کنند، گفت: قلیان سراها، پارک‌ها، بوستان‌ها و هر مکانی که امکان تجمع مردم وجود دارد بسته خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرادنیا اضافه کرد: متاسفانه شاهد هستیم که مردم مراسم عزاداری و عروسی خود را به پارکینگ‌ها منتقل کرده‌اند که نقش ‌زیادی در گسترش بیماری کرونا دارد در حالیکه برگزاری این دست از مراسم‌ها در شرایط فعلی هیچ ضرورتی ندارد و فقط ‌یک تهدید علیه سلامت مردم به شمار می‌رود.

استاندار کردستان وضعیت شهر سنندج را به لحاظ تعداد بیماران کرونایی و بستری‌ها بسیار بحرانی دانست و اظهار کرد: هم اکنون بیمارستان توحید پر از بیماران کرونایی که تخت‌ها را اشغال کرده‌اند و با عدم رعایت و همکاری نکردن مردم دچار مشکل خواهیم شد.

مرادنیا ادامه داد: مردم با حساسیت بیشتر و با رعایت پروتکل‌ها و بهداشت فردی مانع گسترش بیماری کرونا شوند چرا که با ادامه روند فعلی سنندج با گرفتاری بیشتر مواجه می‌شود و از مردم درخواست می‌کنم مانع سیاه پوش شدن سنندج شوند.

بیشتر بخوانید: کاهش مرگ‌ومیر بیماران مبتلا به ویروس کرونا با استفاده از یک ترکیب دارویی

وی همچنین به تعطیلات پیش رو در هفته آینده اشاره کرد و گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا بازار شهرستان‌های مرزی و مناطق گردشگری استان بسته خواهند شد و در جلسه ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور درخواست خواهم کرد که اختیارات خاصی به استان برای تصمیم گیری برای مقابله با بیماری کرونا داده شود.

مرادنیا از تشکیل یک اکیپ بازرسی با محوریت دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی با اشخاص و اماکنی که سلامت مردم را تهدید می‌کنند برخورد خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این جلسه تعداد بستری های کرونایی در استان را تا این لحظه ۳۴۹ و تعداد فوتی ها از دیروز تاکنون را ۱۱ نفر عنوان کرد.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا عصر چهارشنبه در میز خدمت روستای نجف اظهار کرد: اعتقاد داریم اگر دولت بنای بر رفع مشکلات مردم داشته باشد مدیران باید در میدان و میان مردم حضور داشته باشد.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات مردم یک ضرورت مهم است و در پی سفر به روستای نجف آباد گام‌های خوبی در راستای رفع مشکلات مردم برداشته خواهد شد.

زارعی کوشا اضافه کرد: امروز در ۱۴۱ امین سفر در بیجار حضور داریم تا از نزدیک با مردم دیدار داشته باشیم و خدمت به مردم برای ما یک افتخار بزرگ است.

وی گفت: اعتقاد داریم مسؤول و استاندار باید در میان مردم باشد نه یک مدیر پشت میز نشین تا اینگونه مشکلات بهار رفع شود.

استاندار کردستان گفت: بیجار نزدیک به ۷۰ سال رشد منفی جمعیت داشت و به لطف خدا امروز رشد جمعیت در شهرستان بیجار مثبت شده است و این یک نقطه قوت است.

وی اضافه کرد: مشکلات و عقد ماندگی‌ها بسیار است اما سعی می‌کنیم تا تلاش بیشتری داشته باشیم و با برنامه ریزی در جهت خدمت به مردم گام برداریم.

استاندار کردستان به سخنان رئیس جمهور اشاره کرد و ابراز داشت: طبق فرمایش رئیس جمهور اصل مردم هستند و باید در استان خدمت به مردم گام برداریم و هر اقدامی که به نفع مردم است صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم محرومیت برطرف شود باید همراه هم باشیم یعنی مردم و مسؤولان در کنار هم قرار بگیرند تا محرومیت از چهره این شهرستان برداشته شود.

زارعی کوشا گفت: نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است که باید اعتبار بیشتری داشته باشد و کار بیشتری در آن انجام شود.

وی ادامه داد: در سال ۹۹ مقدار ۴۵۰ میلیون تومان کار عمرانی انجام شده و در سال بعد به همت دولت سیزدهم این میزان دو هزار میلیارد تومان شده و در سال ۱۴۰۱ به بیش از شش هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی تاکید کرد: مسؤولان حرف مردم را بشنوند و با مشکلات آشنا شوند و اگر امروز پروژه راه آهن به سرعت در حال انجام است و این به برکت دولت سیزدهم است.

استاندار کردستان تاکید کرد: باید ریشه مشکلات را شناسایی کنیم تا مردم راضی باشند و بالاخص مشکلات دهستان نجف آباد باید برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: امسال برای نجف ابادی یک کار ویژه‌ای تعریف می‌شود و در حوزه اقتصادی در این دهستان برنامه‌ریزی خواهد شد تا کاری در جهت پیشرفت اقتصاد این روستا انجام شود.

کد خبر 6100816

دیگر خبرها

  • نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است
  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • دولت در خصوص تسهیلات تکلیفی با کسی شوخی ندارد | بانک هایی که برنامه اصلاحی را رعایت نکنند...
  • نشست صمیمی استاندار کردستان با مردم دهستان خسروآباد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر