Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:41:39 GMT

مسوولان لرستان پیگیر مطالبات کشاورزان پلدختری باشند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۳۵۷۴

مسوولان لرستان پیگیر مطالبات کشاورزان پلدختری باشند

حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پلدختر با تبریک هفته جهادکشاورزی اظهارداشت: با وجود خدمات و تلاش های سخت کوشانه مسوولان جهادکشاورزی تا کنون خسارات پرحجم سیل ویرانگر به کشاورزان پلدختر جبران نشده است.

وی افزود: هزینه ها، خسارات و آسیب های سنگینی که در جریان سیل ۱۳۹۸ به کشاورزان پلدختری وارد شد در تاریخ کشاورزی این شهرستان بی سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پلدختر بیان کرد: خسارات وارده به برخی باغات شهرستان پلدختر با گذشت بیش از یک سال از سیل ویرانگر و همت مسوولان جهادکشاورزی شهرستان که تمام امکانات را به کار بردند، هنوز به دلیل حجم خسارات وارده زیر گل و لای مدفون شده است.

وی اضافه کرد: امسال پس از سیل نیز محصولات کشاورزی شهرستان پلدختر با وجود خشکسالی مطلوب نبود و به علت عدم بیمه نکردن محصولات و کرونا کشاورزان شهرستان متضرر شدند که بسیاری از آنها دستشان برای جبران خالی است.

موسوی یادآورشد: انتظار میرود ستاد بحران و وزارت کشور به عنوان متولی این امر بخش کشاورزی شهرستان پلدختر به عنوان قطب تولید انجیر سیاه کشور که یک سرمایه است، توجه ویژه ای داشته باشد.

برچسب‌ها پلدختر پلدختر اراضی کشاورزی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلدختر پلدختر اراضی کشاورزی لرستان پلدختر پلدختر اراضی کشاورزی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره  در بخش ماژین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر  با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوانی 28 ساله، اهل شهرستان پلدختر است که در رودخانه دچار حادثه و غرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد برای تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد، تاکید کرد: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان وجوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد