Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری،  حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» روز جمعه در گفت‌وگو با «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید تلاش کنیم تا مرحله سوم مدیریت مقابله با بیماری کووید۱۹ تحت عنوان «سازگاری با کرونا» نیز با رعایت کامل تمامی دستورالعمل‌ها،  ارائه آموزش‌ها و اطلاع‌رسانی لازم و کافی، به بهترین شکل در کشور اجرا شود تا زندگی، معیشت و سلامت مردم توامان با هم حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید همه دستگاه‌ها و بخش‌های مرتبط نسبت به چگونگی اجرای برنامه‌ریزی‌های لازم برای این مرحله آگاهی داشته باشند، اظهار داشت: هدف از اجرای مرحله سازگاری با کرونا، تامین سلامت مردم و حفظ جان آنان در کنار فعالیت پویای کسب و کارها است.

رییس‌جمهور با اشاره به افزایش نسبی آمار ابتلا به کرونا در برخی استان‌ها و شهرها، تصریح کرد: باید با همکاری کمیته تبلیغات ستاد ملی مقابله با کرونا سیاست‌های آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی تقویت شده و صداوسیما، رسانه‌ها و فضای مجازی همانند روزهای اولیه شیوع این بیماری در راستای رعایت دستورالعمل‌ها فعالیت کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این گفت‌وگو گزارشی از آخرین وضعیت کشور در مقابله با کرونا و مباحثی که قرار است در جلسه روز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی شود به رییس‌جمهور ارائه کرد.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا حسن روحانی سعید نمکی پروندهٔ خبری ستاد ملی مقابله با کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا حسن روحانی سعید نمکی کرونا ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا حسن روحانی سعید نمکی ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از روند آماده سازی اراضی در سایت‌های نهضت ملی مسکن شهر بوشهر به همراه مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ضمن تأکید بر تسریع در روند آماده سازی و رعایت ضوابط فنی در اجرای زیرسازی معابر گفت: سرعت بخشیدن در واگذاری قراردادها به متقاضیان و الزام بر رعایت فرصت زمانی مشخص جهت اخذ پروانه ساخت و احداث بنا در موعد مقرر ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر تصریح کرد: بر این اساس متقاضیان از زمان دریافت قرارداد واگذاری، سه ماه جهت اخذ مجوز ساخت فرصت خواهند داشت.

در این بازدید که با حضور مدیر عامل آبفای استان نیز همراه بود روند اجرای آبرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز مورد پیگیری و تأکید قرار گرفت.

کد خبر 6091472

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست