Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امینی گرانی‌های غیر متعارف کنونی را افسارگسیخته خواند و گفت: این گرانی‌ها توسط برخی از دشمنان مهندسی شده و آنان به دنبال اهداف شوم امنیتی هستند که باید مسئولان با درایت و نظارت مانع آن شوند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان،«حجت الاسلام عباس امینی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود با اشاره به فعالیت های بی نظیر مردم در۳ ماه گذشته در مبارزه با کرونا و کمک مومنانه اشاره داشت وگفت: برای مهارگرانی‌ها، دستگاه‌های نظارتی باید تلاش بیشتری کنند تا گرانی های نامتعارف زندگی مردم را بیش از این دچار زحمت نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه شاهرود با تأکید براینکه دستگاه های نظارتی باید مراقب گرانی‌ها باشند ادامه داد:مردم از تولیدگر منصف حمایت می‌کنند اما برخی از شرایط پیش آمده سو استفاده کرده و موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده‌اند.

 

وی با گلایه از برخی مردم که به گرانی ها دامن می زنند بیان کرد: برخی با توجه به گرانی ها در صف ثبت نام خودرویی که قیمت نامتعارف دارد از همدیگر سبقت گرفته و موجب می شوند تا تولید کننده به گرانی بیشتر ترغیب شود.

 

حجت الاسلام امینی بابیان اینکه مشکلات اقتصادی و تورم امروز آحاد مردم را درگیر کرده است تصریح کرد: رونق تولید و جهش تولیدات داخلی نقش مؤثری در ایجاد رونق اقتصادی و رسیدن به خودکفایی در کشور ایفا می‌کند.

 

امام جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه سال‌های زیادی است که با خام فروشی نفت، سنگ، زعفران و ده‌ها کالای دیگر به اقتصاد ایران ضربه واردشده است، تأکید کرد: جلوگیری از خام فروشی کالاها و ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی نقش مؤثری در تحقق سیاست‌های اقتصادی ایفا می‌کند.

 

حجت الاسلام امینی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی به افول تمدن غرب سرعت بخشیداضافه کرد: امروزه نشانه‌های افول در آمریکا با آتش زدن پرچم این کشور به دست مردم و همچنین تعرض پلیس به مردم بی‌دفاع پدیدار شده است.

 

به گفته امام جمعه شاهرود برخی افراد که در داخل از کشورهای غربی حمایت می‌کنند و نسخه‌ غربی‌ها را برای ملت ما می‌پیچند، امروزه به باور افول تمدن غرب رسیده‌اند.

 

وی با اشاره به آغاز افول تمدن غرب از ۶۰ سال پیش اظهارکرد: این موضوع مختص به وقایع کنونی در کشور آمریکا نیست.

 

حجت الاسلام امینی  با بیان اینکه دولت آمریکا با تحریم تسلیحاتی می خواهد فشار بیشتر به ایران بیاورد اضافه کرد: همچنین از این موضوع به عنوان یک امتیاز مثبت برای انتخابات آبان ماه این کشور استفاده کند.

 

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه کشور ما ۴۰ سال در تحریم تسلیحاتی است، ابراز داشت: در این دوران جوانان و دانشمندان با ساخت ماهواره‌های گوناگون و ارسال آن‌ها به فضا نیاز کشور را رفع کرده اند.

 

وی با بیان اینکه اروپا هم در چند سال مذاکره برجام وعده‌های خود را عملی نکرد، گفت: ما باید راه خود را رفته و از این نوع تهدیدها و بازی های سیاسی اجتناب کنیم.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: افول تمدن غرب امام جمعه شاهرود خطبه های نماز جمعه حجت الاسلام امینی امام جمعه شاهرود گرانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است

مهدی یوسف خانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از ثبات قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۵۲ هزار تومان و مرغ گرم در خرده فروشی حداکثر ۸۰ هزار تومان است که بر این اساس کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود.

او قیمت کنونی هر کیلو ران مرغ با کمر کامل را ۵۲ هزار تومان، ران مرغ بدون کمر ۸۰ هزار تومان، سینه ۱۵۰ هزار تومان و فیله مرغ را ۱۸۰ هزار تومان اعلام کرد.

یوسف خانی از توزیع روزانه ۱۱۰۰ تن مرغ در تهران خبر داد و گفت: با احتساب سرانه مصرف، نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه ماهانه کمتر از ۲۰۰ هزار تن مرغ گرم مورد نیاز کشور است، گفت: برآوردها حاکی از آن است که تا پایان اردیبهشت قیمت نوسانی ندارد، اما طبق روال همه ساله تا اواخر این ماه نرخ مصوب جدید اعلام‌ می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان