Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اقلید با اشاره به وضعیت این روزهای آمریکا و اعتراضات مردمی و خون‌های ریخته‌شده، گفت: اگرچه رسانه‌های مزدور آمریکا حاضر نیستند واقعیت‌ها را به گوش دنیا برسانند، اما صدای مظلومیت و غربت مردم آن به همه جای جهان منعکس شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه امروز این شهر به وضعیت این روزهای آمریکا اشاره و اظهار کرد: سیاستمداران آمریکایی جنایات خود بر ملتشان و کشورهای دیگر را روتوش و پنهان می‌کردند اما ظلم، ستم و بی‌عدالتی آنها روزبه‌روز روشن‌تر و آشکارتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی تصریح کرد: بی‌عدالتی فراگیر و تبعیض نژادی دو موضوع اساسی است که مردم این کشور در روزهای گذشته، انگشت روی آن گذاشته و با اعتراض به آن، به خیابان‌ها آمدند اما برخوردهای وحشیانه پلیس آمریکا که مجری سیاست‌های سردمداران آن است، تقریبا تمام شهرها را دربرگرفته است.        

امام جمعه اقلید ادامه داد: اگرچه رسانه‌های مزدور آمریکا حاضر نیستند واقعیت‌ها را به گوش دنیا برسانند، اما صدای مظلومیت و غربت مردم آن به همه جای دنیا منعکس شد.

وی به شیطنت‌ها و فتنه‌های رسانه‌های آمریکایی، صهیونیستی، سعودی و... در پخش اتفاقات فتنه 98 و آشوبی که در برخی از شهرهای ما توسط عده‌ای محدود اتفاق افتاد، اشاره و عنوان کرد: همین رسانه‌ها حاضر نشدند آیین تشییع پیکر سرادر شهید، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حضور میلیونی مردم در این مراسم را به تصویر واقعی بکشانند.

طالبی یادآور شد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، آمریکا در حال افول است و ریشه استبدادی آن فرو می‌ریزد.

خطیب جمعه اقلید در بخش دیگر سخنان خود سالروز تأسیس جهاد سازندگی را گرامی داشت و اظهار کرد: جهاد سازندگی در سال 1357 به فرمان امام خمینی (ره) و با هدف ارائه خدمت در جبهه‌های جنگ و کمک به روستاها به ویژه مناطق محروم تشکیل شد اما در سال 1379، در بیست و یکمین سال خدمت، دولت اصلاحات، با وجود توصیه‌های مقام معظم رهبری، نام این نهاد مقدس را به جهاد کشاورزی تغییر داد.

وی با انتقاد از این کار و با بیان اینکه نام مبارک نهادهای تأسیس‌شده توسط امام خمینی (ره) باید یادگار بماند، از خدمات خوب و ارزنده برخی از این نهادها از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی، بسیج سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ... در عرصه‌های مختلف مانند دوره شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد.

امام جمعه اقلید به محدودیتهای ایجاد شده در اثر بیماری کرونا طی چند ماه گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به تعطیلی مساجد و حسینیه‌ها، مراسم ترحیم در قبرستان‌ها برگزار می‌شود که متأسفانه برخی مواقع، به صورتی و با استفاده از وسائلی مغایر با شرع انجام می‌شود.

طالبی همچنین از نقل مطالب ضعیف و سخیف توسط برخی از مداحان و ذاکران انتقاد کرد و بیان داشت: این مطالب پایه‌های اعتقادی دینی را تضعیف کرده و آسیبی بر پیکر دین و مظلومیت آن است.

خطیب جمعه اقلید در بخش پایانی سخنان خود شهادت امام جعفر صادق(ع) را تسلیت گفت و با بیان اینکه ائمه (ع) دین، مذهب و عدالت را درست تقسیم می‌کردند، بر لزوم توجه و دقت اقشار مختلف در درک صحیح دین تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: عالم دینی نیز باید در دین‌دانی، دین‌داری و دین‌بانی تبحر داشته باشد تا بتواند از دین دفاع کند چراکه با احساسات و سینه چاک زدن این امر تحقق نمی‌یابد.

انتهای پیام/                                              

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا اعتراضات مردمی بی عدالتی ظلم و ستم فریاد مردم مظلوم جمعه اقلید رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت

آفتاب‌‌نیوز :

جواد افشار منش اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • فیلم| سخنرانی باورنکردنی یک دانشجوی آمریکایی درمورد ایران/ایران مثل رگ‌های بدن در کل دنیا ریشه دوانده
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند