Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:16:12 GMT

۱۳۸ نفر در انتخابات مجامع هلال احمر گیلان رقابت کردند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۳۹۹۳

۱۳۸ نفر در انتخابات مجامع هلال احمر گیلان رقابت کردند

سیاوش غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات جمعیت هلال احمر، گفت: این انتخابات امروز جمعه ۲۳ خرداد همزمان با سراسر کشور در گیلان نیز برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این انتخابات ۱۴ هزار عضو و داوطلب فعال واجد شرایط رأی گیری در استان بودند، گفت: از این تعداد ۱۳۸ نفر کاندید شوراهای اجرایی و بازرسی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی با اشاره به اینکه در هر شهرستان ۴ نفر به عنوان عضو شورای اجرایی و یک نفر به بازرس انتخاب می‌شوند، افزود: ۳۰ نفر اول برگزیده، هیأت مدیره جمعیت هلال احمر گیلان را تشکیل می‌دهند.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴ نفر کاندیدای حضور در شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور خواهند شد و می‌توانند نماینده گیلان در سطح کشور باشند.

لازم به ذکر است، جمعیت هلال احمر استان گیلان، ۱۴ هزار و ۳۶ عضو و داوطلب دارد.

کد خبر 4947701

منبع: مهر

کلیدواژه: سیاوش غلامی هلال احمر گیلان رشت ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین آتش سوزی ایلام سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند آتش سوزی جنگل ها گرگان امام خمینی ره یاسوج جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شدند که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد .

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی‌اند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد