Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سیداحمد علم الهدی در پانزدهمین خطبه مجازی نماز جمعه مشهد با بیان اینکه در ارزش گذاری انسان‌ها از نظر کرامت الهی و اهانت خدایی انحرافی وجود دارد، اظهار کرد: برخی می‌پندارند اگر انسان در وسعت زندگی مادی بود، مورد کرامت الهی و اگر در تنگنای زندگی بود، مورد اهانت خدایی است.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه خداوند این انحراف در ارزش‌گذاری را کاملاً و قطعاً رد می‌کند، افزود:  قدرت‌های استکباری در این انحراف در ارزش‌گذاری به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: جریان‌های قدرت و ثروت برای خودشان امتیاز کرامت گونه بر انسان‌های مستضعف قائل می‌شود.

علم الهدی با بیان اینکه استکبار غرب و آمریکایی، مولود نظام سرمایه‌داری است، افزود: انسان‌های مستضعف کره زمین از جنایت این استکبار به تنگ آمده‌اند.

وی بیان کرد: کار به‌جایی رسیده که مردم به پا خواسته آمریکا، مجسمه کریستوف کلومب را در آمریکا به آتش کشیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این حرکت نشان از یک پیام و قیام در خصوص براندازی یک استکبار قطعی و ریشه استکبار دارد.

وی مساله استکبار نژادی را مرتبط با زمان اکتشاف قاره آمریکا توسط کریستف کلمب دانست و گفت:  معیار ارزش‌گذاری کرامت الهی و نجات از اهانت الهی یک مسئله است:«چرا گرامی نمی‌دارید خانواده‌های بی‌سرپرست و افراد یتیم را...».

علم الهدی با بیان اینکه رزمایش مواسات بالاترین مصداق اطعام مسکین و معیار ارزش‌گذاری الهی است، افزود: خانواده‌ها و اقشار آسیب‌پذیر در تنگنای «اجاره مسکن» گرفتار شدند.

وی تأکید کرد: از دولت محترم، انتظار داریم اقدام جدی در جهت تعدیل و پیش‌گیری از ارتقای اجاره مسکن انجام دهند.

وی تصریح کرد: امیدواریم نمایندگان انقلابی مجلس مسئله اجاره مسکن را به‌عنوان مورد ضروری بررسی کنند

27216

کد خبر 1398684

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سید احمد علم الهدی نماز جمعه ارزش گذاری علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی

در پی درگذشت مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون، رئیس سازمان صداوسیما در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

«انالله و انا الیه راجعون
چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش هایمان را بنوازد. در گفتگو با استاد که روی تخت بیمارستان بود جز امید به آینده و انرژی فراوان شنیده نمی‌شد. دوست داشتیم خبر‌های خوش موفقیت‌های جوانان مان در المپیک پیش رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد. درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده، دوستان و اهالی رادیو تسلیت گفته و برای آنان صبر الهی و برای آن مرد محترم و باوقار، رحمت الهی مسئلت می‌کنم.
پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما»

مسعود اسکویی مجری و مفسر ورزش رادیو وتلویزیون امروز در ۸۵ سالگی دارفانی را وداع گفت. وی مدتی پیش به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شده و مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد. وی از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. اسکویی از جمله پیشکسوتان خوش نام و خوش صدای رسانه ملی به شمار می‌رفت که تعصب و غیرت تحسین برانگیزی به رادیو و خصوصاً حوزه ورزش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • ادعای حامیان رژیم اسرائیل: جورج سوروس پول اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا را می‌دهد!
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیمان جبلی: دوست داشتیم خبرهای خوش المپیک را از زبان او بشنویم
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • رسانه‌های خارجی جنبش دانشجویی آمریکا را وارونه سازی می‌کنند
  • ۱۰ پیام یک خیزش