Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران امام جمعه شهرستان نور تاکید کرد: مسئولان مانع ساخت و سازهای بی‌رویه در اراضی کشاورزی شوند.

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان نور ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا و ترک محرمات دعوت کرد، اظهار کرد: بهترین ره توشه برای اهل تقوا کسب فضائل اخلاقی و ملکات معنوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امام صادق (ع) می فرماید "غیرت و سخاوت دو فضیلت از فضائل مهم و ارزشمند در مسیر زندگی و بهترین راه گشا است".

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به اینکه غیرت، جانفشانی برای حفظ ارزش ها است، خاطرنشان کرد: خداوند غیرت دارد و چیزهایی را چه درآشکار چه در نهان حرام کرده که نشان از غیرت خداست.

احمدی افزود: برای حفظ ارزش ها در مقابل ستمگران، ظالمان و مستکبران باید با تمام غیرت ، عزت و عظمت ایستادگی کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز چهره پلید آمریکا برای همه به نمایش در آمده است، گفت: «داعیهداران حقوق بشر، من زیر چکمه ها و لگد های پلیس آمریکا نمی توانم نفس بکشم »چرا سکوت می کنید و دم بر نمی آورید.

امام جمعه شهرستان نورادامه داد: امروز 50 ایالت آمریکا با بیش از 530 شهر از سیاهان و سفیدپوستان همه به صحنه آمدند چرا که غیرت ها به جوش آمده است.

احمدی با اشاره به اینکه غیرت در مقابل استکبار جهانی است، افزود: این عصر، عصر افول قدرت های پوشالی استکبار جهانی در راس آن آمریکا است .

وی ضمن تبریک هفته محیط زیست گفت: حفظ محیط زیست و مبارزه با کسانی که آن را چپاول می کنند همان غیرت برای محیط زیست است.

امام جمعه شهرستان نور بیان کرد: اگر امروز مرض های لاعلاج سختی در شمال کشور با وجود این همه طبیعت زیبا مشاهده می شود به علت آب های آلوده زیر زمینی بر اثر پسماند و زباله هایی که تبدیل نمی شوند و همچنین شیرابه هایی که با آب های آشامیدنی مخلوط می شود و ما ان ها می نوشیم، است.

احمدی با اشاره به اینکه حفظ کشاورزی یکی از پایه های مهم اقتصاد کشور است، یادآور شد: معتقدم کشاورزی در ابعاد مختلف صنعت را می سازد اما متاسفانه خام فروشی در محصولات کشاورزی یکی از معضلات است.

وی با اشاره به اینکه زمانی صادرات در کشور 3 درصد بود، افزود: اما خوشبختانه امروزبا وجود بیش از 46 درصد صادرات نفتی و غیر نفتی معضل اساسی در خام فروشی و محصولات معدنی و شیمیایی و نفت وغیره ملموس است.

امام جمعه شهرستان نور با بیان اینکه در سال جهش تولید باید صنعت و کشاورزی رونق داده شود، گفت: پایه جهش تولید رونق تولید در عرصه کشاورزی، محصولات متنوع باغی ، دامی، طیور و غیره است.

احمدی بیان کرد: با توجه به اینکه صنعت کشاورزی بسیار پویا است، دنیا توانسته در سایه صنعت کشاوری به یک اقتصاد پایدار برسد.

وی ادامه داد: امروز گرفتار ساخت و سازهای بی رویه در بهترین زمین های کشاورزی هستیم که بسیار ناجوانمردانه است همچنین از دستگاه ها و مسئولین امر می خواهیم از همان ابتدا رصدها سختگیرانه تر انجام شود و نگذارند ساخت و ساز اتفاق بیفتد.

امام جمعه شهرستان نور افزود:حفظ بیت المال و حفظ ثروت ملی اقتصاد و ارزش پول ملی و قطع کردن دست دزدها و چیاولگران غیرت و ثلابت می خواهد. 

احمدی در ادامه با اشاره به اینکه نمایندگان باید در اقتصاد و معیشت تلاش خود را دو چندان کرده تا علاوه بر وضع بهترین قانون نظارت بر اجرای قوانین هم در دستور کارشان باشد، بیان کرد: متاسفانه مسئولیت و انتصاب ها اکثرا با زد و بند ها و بدون اصل شایسته سالاری انجام می شود که یکی از بیماری های مزمن کشور است.
امام جمعه شهرستان نور خاطرنشان کرد: در سال 99 به جای جهش تولید، متاسفانه جهش قیمت ها در بازار مسکن، خودرو، کالاهای اساسی و غیره رخ داده است و مجلس یازدهم باید به داد سرمایه این ملت برسد.

احمدی گفت: نمایندگان در مجلس شورای اسلامی با رویکرد جدید انقلابی و اصولگرایی وارد عرصه خدمتگذاری شدند و امیدواریم شاهد حرکت بزرگ باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امام جمعه شهرستان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم قربان پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات موثر اداره امور اراضی جهاد کشاورزی اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات مجموعه جهاد کشاورزی واگذاری ۱۵۲ هکتار از اراضی دولتی به طرح های مختلف کشاورزی و غیره بوده است.

رییس جهاد کشاورزی کاشمر ادامه داد: در سال جاری باهدف آموزش بهره برداران بیش از ۲۵۰ نفر روز دوره آموزشی برگزار شده و بیش از ۱۹ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از اراضی به طور موثر پیمایش شده که منجر به صدور ۸۰ مورد اخطاریه و ۴۰ مورد اعمال قانون تبصره ۲ ماده ۱۰ وتعداد ۶ مورد ماده ۳ طبق قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی شده است.

وی بیان کرد: در سال جاری ۱۸ مورد نقشه تجمعی پلاک های دارای رفع تداخلات با سطحی بالغ بر ۳هزار و ۵۰۰ هکتار تهیه شده و۶۳۰ نفربهره بردار با سطحی برابر ۳۵۰ هکتار به اداره ثبت اسناد و املاک جهت سند دار کردن اراضی معرفی شده اند.

قربان پور اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۱۰ مورد ثبت پرونده حقوقی و تعداد ۱۷۳ مورد از پرونده های سنوات گذشته را در سامانه ثبت کرده ایم.

رییس جهاد کشاورزی کاشمر خاطر نشان کرد: همچنین طرح های اجرا شده در قالب تبصره یک ماده یک ۹ مورد و ۱۳ مورد نیز در قالب طرح های واگذاری اراضی ملی انجام شده است.

کد خبر 6093028

دیگر خبرها

  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • تخریب ۱۲ مورد ساخت وساز غیر مجاز در بوژان نیشابور
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • قلع و قمع ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در نیشابور
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد