Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@18:57:45 GMT

دو شاه ماهی جذاب در راه استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۴۴۰۹

دو شاه ماهی جذاب در راه استقلال

رویداد۲۴   هنوز لیگ نوزدهم به پایان نرسیده است و حتی زمان دقیق از سرگیری بازی‌ها مشخص نیست با این حال از همین اکنون تیم‌های بزرگ به دنبال تقویت خود برای فصل بعد هستند. استقلال در چند سال اخیر همواره فعالیت زیادی در تابستان نقل و انتقالات داشته است و پیش بینی می‌شود که در تابستان پیش رو هم بازهم شاهد رفت و آمد‌های زیادی در تیم آبی پوش باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خط حمله استقلال با مثلث دیاباته، قائدی و ارسلان مطهری بهترین عملکرد را در بین تیم‌های لیگ نوزدهم داشت و هر سه بازیکن بسیار خوب ظاهر شدند و همین باعث شده است تا آن‌ها با پیشنهاد‌های خارجی خوبی مواجه باشند.

بعید نیست که استقلال باتوجه به پروند‌های مالی زیادی که دارد و بحران مالی که با آن مواجه شده است اقدام به فروش مهره‌های کلیدی خود نکند و به همین خاطر باید جایگزینان خوب، اما با قیمت کمتر پیدا کند.

کاوه رضایی ستاره پیشین آبی پوشان یکی از گزینه‌های استقلال برای تقویت خط حمله در تابستان است که احتمال بازگشت او به لیگ ایران زیاد ا ست.

رضایی قبل از اینکه راهی لیگ بلژیک شود با پیراهن استقلال یک فصل بازی کرد و توانست عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد و به محبوبیت زیادی در بین هواداران راه پیدا کند هر چند که در نهایت او جدایی تلخی داشت و در شرایطی سخت تیمش را تنها گذاشت.

بازگشت کاوه رضایی به استقلال باتوجه به تجربه‌ای که در فوتبال اروپا به دست آورده می‌تواند بسیار از مشکلات آبی پوشان را در خط حمله حتی در صورت جدایی دیاباته و مهدی قائدی حل کند و باید دید که آیا این انتقال ممکن است یا نه.

بازیکن دیگری که احتمال بازگشت او به آبی پوشان وجود دارد پاتوسی است که در فولاد خوزستان بازی می‌کند.

پاتوسی توسط شفر به استقلال آورده شد و خیلی زود به بازیکنی کلیدی و تاثیر گذار در آبی پوشان تبدیل شد، اما تنها یک نیم فصل در آبی پوشان باقی ماند و شفر او را به فوتبال امارات برد که نتوانست درخشش خود در لیگ ایران را در این لیگ جبران کند.

فولاد خوزستان با پاتوسی در تابستان سال قبل قرارداد امضا کرد و تا پایان لیگ نوزدهم او با فولاد قرارداد دارد و در شرایط کنونی خبر‌های درباره علاقه استقلال به بازگرداندن این هافبک آفریقایی به گوش می‌رسد و احتمال بازگشت او هم زیاد است.

استقلال در نخستین دیدار خود بعد از ازسرگیری لیگ باید به مصاف فولاد خوزستان برود که تقابل پاتوسی با هم تیمی‌های سابق خود می‌تواند جذابیت این بازی را دو چندان کند. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، استقلال ، پاتوسی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال پاتوسی آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویر باورنکردنی از بارش ماهی در یاسوج!

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902718

دیگر خبرها

  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • تسلط مرد ماهی فروش به انگلیسی
  • ببینید | تصاویر باورنکردنی از بارش ماهی در یاسوج!
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • گلر استقلال محبوب ماند