Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:06:04 GMT

دوره فریب دولت‌ها توسط آمریکا به اتمام رسیده است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۴۵۷۳

دوره فریب دولت‌ها توسط آمریکا به اتمام رسیده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در نماز جمعه شهرستان بجنورد که در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)، اظهار کرد: ما باید حق تقوا را رعایت کنیم که این حق اطاعت از خداوند، یاد خدا و گناه نکردن است.

امام جمعه بجنورد شکرگزاری را دیگر حق تقوا بر دوش انسان‌ها عنوان کرد و ادامه داد: کنار گذاشتن معصیت‌ها و به‌جا آوردن شکر خداوند سبب افزایش برکات در زندگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به در پیش بودن شهادت امام صادق (ع) افزود: امام صادق (ع) خدمات بزرگی به بشریت ارائه دادند و انسان‌های بزرگی از لحاظ فکری تربیت کردند که هر کدام در این مسیر میدان‌دار شده و ما را از بخشی از سرچشمه علوم این امام بزرگ بهره مند کردند.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: امام صادق (ع) سعی داشتند نیازهای جامعه را رفع کنند و هم‌زمان اسلام ناب محمدی را به جامعه خود معرفی می‌کردند و با فعالیت‌های سیاسی خود بنی‌امیه را در آستانه سقوط قرار دادند، اما دشمنان نگذاشتند این اتفاق رقم بخورد.

نمایندگان قوانین دست و پا گیر را اصلاح کنند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی در خطبه دوم نماز جمعه بجنورد نیز ابتدا از برگزارکننده‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و بیان کرد: این انتخابات با سلامتی و امنیت برگزار و موجب شد حماسه‌ای دیگر رقم بخورد.

وی خطاب به نمایندگان جدید مردم خراسان‌شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: شما می‌دانید مشکلات مردم و استان چیست و به این مشکلات بپردازید و قوانین دست و پا گیر را اصلاح کرده و تغییر بدهید و بر اجرای قوانین نظارت درستی داشته باشید.

حجت‌الاسلام یعقوبی با تاکید بر اینکه شعور مردم که شما را برگزیده‌اند پاس بدارید، تصریح کرد: امیدواریم با مدیریت جدید مجلس شورای اسلامی، شاهد تحول و رفع معضلات باشیم و مشکلات با همکاری دولت رفع شود.

کمک به ۸۰ هزار خانواده محروم در طرح مواسات

امام جمعه بجنورد با اشاره به تلاش کادر پزشکی استان در راستای مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: خراسان‌شمالی در قیاس با سایر استان‌ها آسیب کمتری دید، اما باز هم باید مراقبت کنیم و اصول بهداشتی را رعایت کرده و خود و جامعه را حفظ کنیم.

وی اطاعت مردم از قوانین در ایام کرونا را نشانه شخصیت بزرگ شهروندان کشور دانست و افزود: در این زمان کمک‌های مومنانه خود را در رزمایش مواسات ارائه دادند و بیش از ۸۰ هزار خانواده از این کمک‌ها استفاده کردند و این کمک‌ها با کمک مردم ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به راه اندازی کارگاه‌های خانگی و مسجدی در راستای مبارزه با کرونا اضافه کرد: این فعالیت‌های خالصانه نشان می‌دهد کرامت مردم ما چقدر بالا است.

آمریکا رو به افول است

امام جمعه بجنورد با اشاره به اعتراض‌های مردم ایالات متحده آمریکا به سیاست‌های نژادپرستانه این دولت، گفت: ۵۰ ایالت آمریکا و بیش از ۵۸۰ شهر شاهد شورش و اعتراض فراگیر است و این کشور در حال فروپاشی است و حیثیتی برای این دولت باقی نخواهد ماند.

وی افزود: این کشور دیگر نخواهد نتوانست به‌عنوان یک ابرقدرت خود را معرفی کند، زیرا در مدیریت خود مانده و اوضاع اقتصادی و فرهنگی آن‌ها نشان می‌دهد قدرت آمریکا رو به افول و سقوط است.

حجت‌الاسلام یعقوبی سیاست‌های آمریکا را نژادپرستانه خواند و اظهار کرد: دوره فریب دولت و ملت‌ها با شعارهای دموکراسی تمام و چهره پنهان آمریکا آشکار شده است.

امام جمعه بجنورد گفت: از سوی دیگر قدرت جمهوری اسلامی به اوج رسیده و ما در بحران کرونا ابرقدرتی خود را به جهان نشان دادیم.

کد خبر 4947662

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه امام جمعه بجنورد ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین آتش سوزی ایلام سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند آتش سوزی جنگل ها گرگان امام خمینی ره یاسوج حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه بجنورد امام صادق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری آیین دسته‌روی روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد و سایر نقاط شهری استان خبر داد.

حجت الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از خراسان شمالی اظهار کرد: هیئات مذهبی، علما و روحانیون و مردم ولایتمدار استان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، رئیس مذهب جعفری به‌صورت متمرکز به عزاداری و سوگواری خواهند پرداخت.

وی با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، افزود: آئین دسته‌روی و عزاداری متمرکز هیئات مذهبی شهرستان بجنورد ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت از محل میدان شهید به سمت آستان امامزاده سید عباس (ع) انجام می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه این دسته‌روی در همه نقاط شهری استان برگزار می‌شود، ادامه داد: این آیین در شیروان ساعت ۹ صبح از مساجد به سمت مصلی نماز جمعه، اسفراین ساعت ۱۰ صبح از مساجد شهر به سمت حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج)، آشخانه نیز ساعت ۹ صبح از ابتدای بلوارشهید بهشتی تا میدان امام خمینی «ره» مقابل مسجد جامع انجام می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های بسیار ارزشمند ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، امام جعفر صادق (ع) و با تأکید بر الگو گرفتن از سبک زندگی امام صادق (ع)، گفت: نگاه خاص امام صادق (ع) به موضوع تعلیم و تربیت و پرورش شاگردانی ممتاز برای ترویج فرهنگ ناب قرآنی و اسلامی می‌تواند بهترین الگو برای فعالان فرهنگی، قرآنی و مجموعه‌های حوزه تعلیم و تربیت باشد.

کد خبر 749484

دیگر خبرها

  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • چرا مافیا جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است