Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:24:40 GMT

ساخت یک مجموعه آموزشی در راوند آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۴۶۳۹

ایسنا/اصفهان مدیر آموزش و پرورش کاشان از آغاز عملیات ساخت یک مجموعه آموزشی و ورزشی توسط یک کارآفرین نیکوکار شهرستان در منطقه راوند خبر داد.

حسین مقنی در آیین آغاز عملیات اجرایی مجموعه آموزشی زنده‌یاد حاجیه خانم خاکی اظهار کرد: بیش از ۳۰ درصد مدارس شهرستان کاشان، ساختمانهایی فرسوده دارد و نیازمند آن است که بازسازی و نوسازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نزدیک به ۶۳ هزار دانش‌آموز در بیش از ۳۷۰ واحد آموزشی شهرستان کاشان به تحصیل اشتغال دارند که در وسعت یک صد کیلومتر گسترش یافته است و خدمت رسانی به این گروه از شهروندان نیازمند ایجاد یک ناحیه آموزش و پرورش است.

مقنی ضمن تقدیر از نیکوکاران مدرسه ساز گفت: منطقه راوند در ایران و جهان به واسطه علامه قطب راوندی شناخته شده است که نمادی از جایگاه علم و عالمان این منطقه است و باید این عظمت توسط دانش آموزان حفظ شود.

نماینده نیکوکاران مدرسه ساز راوند در این آیین نیز گفت: بیش از سه هزار دانش آموز در مدرسه های منطقه راوند مشغول به تحصیل هستند در حالی که برخی مناطق کشور با این میزان دانش آموز دارای  اداره آموزش و پرورش هستند.

حمید کوچکی اظهار کرد: مجموعه آموزشی، فرهنگی و ورزشی زنده‌یاد حاجیه خانم خاکی با زیربنای یک‌هزار و ۲۸۰ مترمربع، در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع توسط محمد منصوری از فعالان اقتصادی در منطقه راوند ساخته می‌شود.

وی افزود: این مجموعه در قالب یک باب مدرسه با  ۱۲ کلاس درس، سالن چند منظوره، کتابخانه، سایت کامپیوتر و آموزشگاه طراحی شده است که اعتباری بیش از  یک صد میلیارد ریال برای ساخت آن صرف خواهد شد.

کوچکی گفت: بیش از ۴۰ سال است که برخی مدارس راوند به صورت دو نوبت تشکیل می شود و توسعه فضاهای آموزشی می تواند باعث عدالت آموزشی و ماندگاری دانش آموزان در این منطقه شده و برای تحصیل به کاشان مهاجرت نکنند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجموعه آموزشی منطقه راوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این طرحها شامل فیزیک سرای دانشگاه، ازمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی، خانه سلامت، ازمایشگاه روانشانسی ، خانه خلاق علوم انسانی، کلینیگ حقوق ، ازمایشگاه علوم ورزش ، مرکز نو اوری بین المللی میاشد که برای این طرحها بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.
عباس کتابی افزود: همچنین گلنک 24 واحد خوابگاهی برای دانشجویان متاهل با زیر بنای 1500 متر مربع با هزینه 20 میلیاردی خرین و دولت بصورت مشارکتی به زمین زده شد.
وی گفت : خوابگاه متاهلین مهرماه سال 1404 به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه