Web Analytics Made Easy - Statcounter

دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم آسیب‌شناسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در چهل سال گذشته تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «محمد رضا دشتی اردکانی» به دعوت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در دفتر این نهاد در شهرستان اردکان حاضر شد و پای درد دل مسئولین و فعالین این تشکل فعال دانش آموز نهاد نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به سابقه طولانی مدت اعلام موجودیت و فعالیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به عنوان یکی از باسابقه ترین تشکل های دانش‌آموزی، گفت: با وجود تنگناهای گوناگون انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، فعالیت های خوبی در دوران مختلف به همت این تشکل صورت گرفته است.

وی بیان کرد: آسیب های چهل سال پیش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان تاکنون باید مورد بررسی، تجزیه و تحلیل از سوی دست اندرکاران امر قرار گیرد تا آسیب ها و عیوب حل و رفع شود.

دشتی اردکانی با بیان اینکه مدیریت های جوان در این گونه تشکل ها می تواند راهگشا باشد اظهار داشت: هم افزایی و تعامل دستگاه های مرتبط برای انجام کار تربیتی و فرهنگی در شهرستان اردکان بسیار حائز اهمیت و مهم است و می بایستی این تعامل بین اتحادیه و سایر دستگاه ها برقرار شود.

همچنین مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در پایان این جلسه لوح تقدیر دبیر کل این اتحادیه را به منتخب مردم شهرستان اردکان در مجلس یازدهم اهداء کرد.

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد نماینده مردم اردکان در مجلس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است