Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@19:50:33 GMT

هشدار جدی هانسی فلیک به ستاره های بایرن مونیخ!

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۴۹۴۶

هشدار جدی هانسی فلیک به ستاره های بایرن مونیخ!

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ هنوز نبرد برای فتح بوندسلیگا را تمام شده نمی داند.


به گزارش "ورزش سه"، در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، بایرن مونیخ با هفت امتیاز برتری نسبت به دورتموند در صدر قرار دارد و پیروزی در بازی فردا مقابل گلادباخ شانس آنها را برای قهرمانی دو چندان می کند. هانسی فلیک در نشست مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شده و در مورد شرایط تیمش توضیحاتی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

هانسی فلیک گفت: "ما همیشه سعی کردیم برنامه ای شفاف به تیم ارائه دهیم. فضای خوبی بر تیم حاکم است. سه نکته بسیار مهم وجود دارد که شامل وفاداری، اعتماد به نفس و کیفیت است. کیفیت همچنین در کادر فنی نیز وجود دارد. اگر شرایطی سرگرم کننده داشته باشید و از آنچه انجام می دهید لذت ببرید، اگر هرکسی هدف مشخصی داشته باشد، پس موفق خواهید شد.

 

دورتموند برای پیروزی در بازی فردایش همه کار انجام خواهد داد. همه بازیکنان تا زمانی که رخ دادن اتفاقی غیرمنتظره وجود دارد باید با تمام وجود تلاش کنند. ما به بازی های خود و هدف پیروز شدن نگاه می کنیم و رسیدن به این هدف مشکل خواهد بود، زیرا گلادباخ تیم خوبی است.

 

شرایط بازیکنان؟ تیاگو باید تحت عمل جراحی کشاله ران قرار گیرد و حدود 3 هفته از میادین دور خواهد بود. او احتمالا برای فینال جام حذفی می تواند بازی کند. هفته آینده نیکلاس سوله و فیلیپه کوتینیو در تمرینات تیمی شرکت خواهند کرد. این دو بازیکن ابتدا باید تست کرونا بدهند، اما از آن مقطع حداقل کنار دیگر بازیکنان قادر به تمرین کردن خواهند بود."

بایرن مونیخ هانس فلیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ هانس فلیک بایرن مونیخ هانسی فلیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد

مدافع ۳۰ ساله بایرن مونیخ در بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل گوئریرو که در جریان شکست 3 بر یک شب گذشته (شنبه) بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان دچار مصدومیت شد و در دقیقه 17 جای خود را به لئون گورتسکا داد، به نظر می‌رسد نمی‌تواند در بازی‌های باقیمانده فصل جاری برای باواریایی‌ها به میدان برود.

باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای در تشریح آخرین وضعیت مدافع چپ خود اعلام کرد؛ رافائل گوئریرو از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت رباط و کپسول شده است و در بازی‌های پیش رو غایب خواهد بود.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است

به این ترتیب این مدافع پرتغالی به طور حتم بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. شاگردان توخل در حالی چهارشنبه شب در برنابئو به مصاف رئال می‌روند که در بازی رفت به تساوی 2-2 مقابل این تیم دست یافتند.

بایرن پس از بازی با رئال مادرید، تنها دو بازی دیگر در بوندس‌لیگا مقابل تیم‌های ولفسبورگ و هوفنهایم خواهد داشت و پرونده این فصل برای‌شان بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی اشتوتگارت ۳ - ۱ بایرن مونیخ؛ افتضاح قبل از بازی با رئال مادرید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی