Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@12:37:05 GMT

روزهای سخت پارس جنوبی؛ اضافه‌شدن قحطی زمین

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۵۰۶۸

روزهای سخت پارس جنوبی؛ اضافه‌شدن قحطی زمین

بازیکنان پارس جنوبی در روزهای غیبت سرپرست موقت این باشگاه، با چالش‌های بزرگی تمرینات تیم را دنبال می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی که با حضور هومن افاضلی در راس هدایت فنی توانسته نمایش قبولی برای فرار از سقوط از خود به جا بگذارد، همچنان درگیر مسائل مالی و مدیریتی است تا نگرانی در بین هواداران این تیم افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان هومن افاضلی بعد از اینکه با حمایت لازم از سوی سرپرست موقت باشگاه برای انجام تست‌های کرونا همراه نشدند، در نهایت با تاخیر تمرینات خود را استارت زدند. در ادامه نیز در حالی که تصور می‌شد با انتقال تمرینات به جم و برگزاری اردو در این شهر با حمایت مراد مرادی مواجه شوند، غیبت سرپرست موقت نیز به چالش ذهنی و روانی آنها تبدیل شد.

 

در شرایطی که پارس جم اکنون در فاصله 9 هفته به پایان فصل با کسب 20 امتیاز در منطقه خطر قرار گرفته و در کنار تیم‌های پیکان، گل گهر، سایپا، شاهین بوشهر، نساجی و حتی ماشین سازی برای فرار از سقوط می‌جنگد، از حیث مدیریتی و مالی وضعیت نامشخصی دارد. موضوعی که طی روزهای گذشته با گلایه تندی از سوی بازیکنان این تیم همراه شده و آنها خواهان حمایت از مدیرعامل منطقه آزاد شده‌اند.

 

طی روزهای اخیر و بازگشت طلایی پوشان به تهران برای پیگیری دور جدید تمرینات، دردسر دیگری برای این تیم شکل گرفته است. عدم تخصیص بودجه و پرداخت مطالبات از سوی مدیریت باشگاه به زمین و خوابگاه این باشگاه در بانک ملی باعث شده بود مدتی آنها برای استفاده از امکانات این محل نیز با دردسر مواجه شوند که در نهایت پیگیری چراغی و افاضلی این موضوع را به صورت مقطعی برطرف کرده است. باید دید پارس جم که طی سالیان اخیر و با حضور در لیگ برتر توانسته چهره‌های مطرحی را همچون علی دشتی، ابراهیم صالحی، ایمان سلیمی و ... را به فوتبال ایران معرفی کند، با این شرایط چطور از این بحران عبور خواهد کرد و آیا خرمدل به عنوان مدیرعامل جدید منطقه قادر است طی فرصت کوتاه باقیمانده دغدغه هواداران جمی را برطرف کند یا خیر.

پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۵۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قحطی گل در دیار کویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و شمس آذر قزوین در چهارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹ یکشنبه ۱۶اردیبهشت در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی سرد و کسل کننده گلی در برنداشت.

بازی ضعیف دو تیم حوصله تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بیننده های تلویزیونی را سر می برد و در نهایت هم هیچ یک موفق به گشودن دروازه یکدیگر نشدند.

بازی بیشتر در میانه های زمین جریان داشت و دو تیم به زیر توپ می زدند و رفع تکلیف می کردند.

تنها موقعیت خطرناک این دیدار را روبرتو تورس هافبک اسپانیایی سیرجانی ها خلق کرد جایی که در اواخر نیمه دوم روی یک ضربه ایستگاهی توپ را به تیر دروازه علیرضا جعفرپور کوبید تا آه از نهاد هواداران گل گهر بلند شود.

دیگر نکته این دیدار کم موقعیت اخراج معین قربانی بازیکن شمس آذر در واپسین ثانیه های بازی بود که شمس آذر را ۱۰ نفره و او را از حضور در دیدار بعد محروم کرد.

شمس آذر با این تساوی ۳۶ امتیازی شد تا در رده هفتم جدول رده بندی باقی بماند.

این تیم در هفته بیست و هفتم این رقابت‌ها باید در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین از قوی سپید انزلی یعنی ملوان پذیرایی کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903313

دیگر خبرها

  • قحطی گل در دیار کویر
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان
  • عکس‌| تمرینات انفجاری «پادشاه» برای بازگشت!
  • تمرینات انفجاری«پادشاه» برای بازگشت!
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی