Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال در یک دیدار دوستانه هوادار را شکست داد.

طرفداری - تیم فوتبال استقلال تهران در یک دیدار دوستانه موفق شد تیم دست اولی هوادار (سرخپوشان پاکدشت سابق) را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد. ارسلان مطهری، فرشید باقری و مرتضی تبریزی برای استقلال و مهدی عبدی برای هوادار گلزنی کردند.

گزارش بازی استقلال-هوادار

ترکیب استقلال:

حسین پورحمیدی، فرشید باقری، عرفان روحانی، سیاوش یزدانی، رضا آذری، امیرحسین کارگر، علی دشتی، ارسلان مطهری، زکریا مرادی، هرویه میلیچ و شاهین طاهرخانی

ترکیب هوادار: 

علی مسلم‌زاده، طاهر جهانبخش، امیرحسین صالحی، سجاد دانایی، امیرمحمد پناهی، سینا اسدبیگی، وحید امانی، صادق رضانیا، امیرحسین فشنگچی، مهدی عبدی و حمید کاظمی

در دقیقه 5، ارسال یک توپ از جناح راست با ضربه سر عبدی همراه شد تا هوادار به گل اول بازی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرار عالی زکریا مرادی در دقیقه ۱۳ با ارسال او همراه شد تا مطهری گل اول را برای استقلال به ثمر برساند و بازی یک بر یک مساوی شود.

شوت زکریا مرادی بعد از یک کار ترکیبی خوب در دقیقه ۲۰ از کنار دروازه هوادار راهی اوت شد.

اعلام یک ضربه پنالتی به سود استقلال به دلیل خطای مدافع هوادار روی دشتی در دقیقه ۲۲. این ضربه را فرشید باقری زد که به تیرک دروازه تیم هوادار برخورد کرد.

فرصت عالی گلزنی برای هوادار در دقیقه ۲۴ ولی شوت مهاجم هوادار در مقابل دروازه استقلال را پورحمیدی با واکنشی دیدنی دفع کرد.

بازهم فرصت خوب گلزنی برای تیم هوادار، این بار فشنگچی در دقیقه ۲۶ با یک شوت تلاش کرد تیمش را به گل برساند ولی توپ او از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

ارسال یک کرنر در دقیقه ۲۸ از سوی میلیچ با ضربه سر یزدانی همراه شد ولی دروازه‌بان هوادار مانع از گلزنی او شد.

به دقیقه ۴۳ بازی رسیده‌ایم و حساب کار کماکان یک بر یک مساوی است.

رضا آذری در دقیقه ۳۵ به دلیل ضرب خوردگی در جریان بازی، جایش را به محمد بلبلی داد.

پایان نیمه نخست با تساوی یک بر یک

در حاشیه دیدار تیم‌های استقلال و هوادار محسن کریمی و داریوش شجاعیان به صورت اختصاصی تمرین کردند.

اعلام یک ضربه پنالتی به سود استقلال در دقیقه ۵۰ با ضربه فرشید باقری به گل دوم آبی‌ها تبدیل شد تا استقلال دو بر یک از حریفش پیش بیافتد.

فرصت خوب گلزنی برای تیم هوادار ولی شوت مهاجم این تیم در دقیقه ۵۰ با اختلاف از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

تغییر کامل ترکیب استقلال در دقیقه ۶۰

به این ترتیب استقلال از این دقیقه:

 سید حسین حسینی، وریا غفوری، عارف غلامی، سینا خادمپور، مهدی قایدی، مرتضی تبریزی، روزبه چشمی، عظیم گوک، آرش رضاوند، علی کریمی و مسعود ریگی

فرصت عالی گلزنی برای تبریزی در دقیقه ۶۰، او با ورود به محوطه جریمه تیم هوادار، فرصت خوبی داشت ولی شوت او را دروازه‌بان هوادار با جاگیری مناسب دفع کرد.

به دقیقه ۷۵ بازی رسیده‌ایم و بازی کماکان دو بر یک به سود استقلال است. در این دقایق بازی بیشتر در میانه زمین در جریان است و فرصت گلزنی خاصی روی دروازه دو تیم ایجاد نشده است.

اعلام یک ضربه ایستگاهی به سود تیم هوادار فرصت خوبی را برای این تیم در دقیقه ۷۹ ایجاد کرد و ضربه سر مهاجم این تیم با اختلافی اندکی از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

فرصت گلزنی برای مهدی قایدی در دقیقه ۸۱ ولی شوت او چسبیده به محوطه جریمه تیم هوادار راهی به دروازه پیدا نکرد و این توپ از بالای دروازه این تیم راهی اوت شد.

کار ترکیبی عالی آبی‌پوشان در دقیقه ۸۲ با پاس قایدی به تبریزی همراه شد ولی شوت او در داخل محوطه جریمه تیم هوادار به شکلی خطرناک از کنار دروازه تیم هوادار راهی اوت شد.

 باز هم کار ترکیبی عالی تیم استقلال، این بار در دقیقه ۸۶ بعد از کار خوب تبریزی، توپ به غفوری رسید و او هم با یک پاس در عرض قایدی را صاحب توپ کرد ولی شوت او با اختلافی اندک از کنار تیرک عمودی به اوت رفت.

فرصت خوب برای هوادار در دقیقه ۸۷، علی خسرونژاد در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت ولی شوت او از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

گل سوم برای استقلال در دقیقه ۸۹. شوت عالی تبریزی از پشت محوطه جریمه تیم هوادار به گل سوم آبی‌ها تبدیل شد.

پایان مصاف تدارکاتی میان تیم‌های استقلال و هوادار با برتری سه بر یک آبی‌پوشان.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنار دروازه استقلال دروازه استقلال فرشید باقری راهی اوت شد همراه شد فرصت خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در بازی‌های اخیر استقلال یک چالش جدی را پشت سر گذاشته و آن هم فشار بیش از حد تیم رقیب و احتمال از دست رفتن نتیجه در دقایق پایانی مسابقه است و آنها در دیدار مقابل تراکتور در تلاش خواهند بود تا این مشکل را حل کنند.

استقلالی‌ها در بازی با مس‌رفسنجان، آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین در حالی که روند مسابقه را در دست داشتند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردند و در بازی با آلومینیوم و شمس آذر 3 امتیاز کامل را هم در اختیار داشتند اما در دقایق پایانی با مشکل جدی رو به رو شدند.

استقلال در بازی با آلومینیوم در ثانیه‌های پایانی مسابقه خوش‌شانس بود که دروازه‌اش باز نشد و ضربه جبیره به شکلی عجیب و با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا حسینی نفس راحت بکشد!

آنها در بازی با شمس‌آذر هم شرایط مشابهی را تجربه کردند و در حالی که دو بر صفر حاکم مطلق زمین بودند، از دقیقه 84 ورق برگشت و تحت فشار زیادی قرار گرفتند و دو گل هم وارد دروازه آنها شد تا وقت‌های اضافه این مسابقه برای آنها حساس و حیاتی شود!

این شرایط مقابل تیم تراکتور که مهره‌های خطرناک‌تری دارد و حمایت پرشورها را هم در ورزشگاه یادگار همراه خود دارند به مراتب خطرناک‌تر خواهد بود و استقلالی‌ها باید علاوه بر 90 دقیقه مسابقه برنامه ویژه‌ای هم برای ده دقیقه پایانی وقت‌های اضافه داشته باشند!

شاید استقلالی‌ها در دو بازی اخیر به دلیل مسائل فنی، خستگی بازیکنان و نبود بازیکن شاخص روی نیمکت با این مشکل مواجه شده بود اما با ادامه‌دار شدن این اتفاق یک چالش جدی و یک ترس ناخودآگاه و مسئله روحی روانی تبدیل خواهد شد!

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!