Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@20:30:24 GMT

آتش در انبار زغال کوتاه آمد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۵۱۹۴

آتش در انبار زغال کوتاه آمد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۱۵ و ۱۲ دقیقه امروز، با تماس تلفنی شهروندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی، خبر آتش سوزی انبار زغال در ملاشیه جاده کمربندی اطلاع رسانی شد.

او به اعزام آتش نشانان به محل حادثه اشاره کرد و بیان داشت: نیرو‌های عملیاتی سازمان،  با ایمن سازی محل حادثه و با تجهیز خود به دستگاه تنفسی عملیات اطفاء حریق را انجام و از گسترش شعله‌های حریق جلوگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری اظهار کرد: در عملیات اطفا حریق انبار زغال، ۱۵ خودروی آتش‌نشانی، ۴ تانکر آبرسان و یک دستگاه خودروی پیشرو و بیش از ۳۰ نفر از آتش‌نشان حضور داشتند، ضمن اینکه تعدادی خودروی پشتیبان نیز از شرکت مناطق نفتخیز جنوب و شرکت فولاد خوزستان به محل حادثه اعزام شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی انبار زغال تانکر آبرسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۱۹:۳۴ دقیقه عصر امروز وقوع آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی همراه با نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد حادثه در طبقه منهای ۱ یک ساختمان ۵ طبقه اقامتی بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این طبقه یک انباری بوده که کارتون نگهداری می‌شده و در ۷ تا ۸ متر آن جوشکاری در حال انجام بوده حادثه حریق رخ داده که خوشبختانه در اسرع وقت حریق اطفا شد و حادثه مصدوم و تلفات جانی و همراه نداشته است.

ملکی گفت: حریق اطفا شده دود گرفتگی نداشته‌ایم و خوشبختانه مرکز اقامتی در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.

کد خبر 6090365 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی