Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بختیاری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره حادثه طوفان و بارش شدید باران در شهر قصرقند استان سیستان و بلوچستان گفت: طی گزارش اداره کل مدیریت استان سیستان و بلوچستان باد شدید و گرد و خاک به برخی از منازل در شهرستان قصرقند و همچنین بخش سابورک خسارت وارد کرده و دیوار این منازل دچار شکستگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حادثه به تاسیسات برقی شهر و روستاهای مجاور خسارت وارد کرده است و تعداد ۲۰ تیر برق آسیب دیده‌اند که با اقدامات همکارانم در استان سیستان و بلوچستان این مشکل درحال برطرف شدن است.

ماموران راهداری درحال حل مشکل برق 

 برای بررسی بیشتر حادثه عباسعلی ارجمندمدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان هم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:تاکنون مشکل برق روستا‌ی هیت، بخش ساربوگ در شهر قصرقند مرتفع شده و در تلاش هستیم تا مشکل برق روستاهای زین الدینی، سراوانی بازار و منطقه کاجو نیز برطرف شود.

ارجمندی تصریح کرد: طوفان در دو مسیر نیکشهر به چابهار و نیکشهر به قصر قند حدود 10 تیر برق را واژگون کرده و ماموران راهداری و اداره برق جهت رفع مشکل در حال فعالیت هستند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان خوشبختانه وقوع این حادثه تاکنون تلفات جانی به همراه نداشته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران طوفان استان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • لحظه واژگونی تریلی درحال حرکت بر اثر طوفان+ فیلم
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم)