Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@02:55:48 GMT

تکذیب قطعی ۲۰ روزه آب شرب روستای حسین آباد نیشابور

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۵۳۲۱

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر محرومیت ۲۰ روزه مردم روستای حسین آباد جنگل بخش میان جلگه نیشابور از آب آشامیدنی، علیرضا قامتی در خصوص این خبر گفت: درج مطالبی در فضای مجازی مبنی بر قطع یک‌ماهه آب حسین آباد جنگل و سایر روستاهای این منطقه واقعا نادرست و غیر اخلاقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعی برق باعث شد آب این روستاها ۱۲ ساعت قطع شود که به ناچار از طریق تانکر آبرسانی صورت گرفت و هم اکنون نیز شرایط عادی است و آبرسانی از طریق شبکه روستایی انجام‌ می‌شود.

بخشدار میانجلگه نیشابور سلیمانی نیز گفت: برابر اعلام‌ شورای روستاهای حسین آباد جنگل و حصار سرخ از دیشب وضعیت تامین آب بسیار خوب است و امیدواریم با پیگیری های مدیران آبفا این روند ادامه داشته باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب نیشابور در خصوص این خبر گفت: این روستا از مجتمع وحدت که وظیفه تامین و توزیع آب فی مابین سه شهرستان کاشمر، سبزوار و نیشابور را دارد تامین آب می شود که در سه روز قبل به سبب قطع برق ساعاتی بی آب بوده است. 

علی رضا اخویان افزود: اسامی روستاهای تحت پوشش این مجتمع را ده حسینی، پاباز، چاه سالار، ریزآب، حصارسرخ و حسین آبادجنگل با هزار و ۲۱۹ خانوار در قالب هزار و ۲۶۵ مشترک دانست که روستاهای انتهای خط زودتر بی آب و دیرتر آبدار می شوند. 

وی از اتصال شبکه آب این روستا از ۴۸ ساعت قبل خبر داد و قطع آب در ۲۰ روز گذشته را تکذیب کرد و اظهار داشت: به دلیل گرمی هوا و استفاده مشترکین پایین دست و ابتدای خط انتقال، آب شرب انتهای خط از فشار کمتری برخوردار است که برای رفع این مشکل کسری آب توسط روش آبرسانی سیار با تانکر پشتیبانی می شود.

وی با اشاره به تمهیدات شرکت آبفا نیشابور جهت رفع پایدار مشکل روستائیان ۶ روستای جغرافیای شهرستان نیشابور اعلام کرد: عملیات حفر چاه رزرو با هدف پشتیبانی تامین آب روستاهای یاد شده در محل چاه سالار بزودی آغاز می شود که خط انتقال و برق رسانی نیز در دستور کار است.

وی با بیان اینکه این چاه ظرف ۱۵ روز حفر، تجهیز و برق رسانی می شود، خاطرنشان کرد: ۵ حلقه چاه در ۲۵ روز گذشته( هر ۵ روز یک حلقه چاه) تجهیز و اجاره شد که باعث تزریق آب با مجموع ۱۲۵ لیتر برثانیه به شبکه آب شهری و روستایی شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پوشش جنگل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی فضای مجازی حسین آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: به پیشنهاد وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی، حقوق بازنشستگان حداقل بگیر ۳۵ درصد افزایش یافت و حداقل حقوق این افراد ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی بیان کرد: یکی از محورهای مهم سیاست‌های سازمان تامین اجتماعی به حوزه انتظام‌بخشی به سیاست‌های حمایتی در کشور اختصاص دارد و امروز آیین‌نامه‌ای در هیات وزیران به منظور ایجاد پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان و در راستای محور مهم سیاست‌های کلی تامین اجتماعی به تصویب رسید.

بهادری‌جهرمی خاطرنشان کرد: هیات وزیران امروز با این آیین که به پیشنهاد وزارت کار به هیات وزیران تقدیم شده بود و در جلسات متعدد کمیسیون‌های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود موافقت کرد که بتوانیم انتزاع‌بخشی مناسبی داشته باشیم و هم کارآمدی و هم انسجام را در خدمت‌رسانی‌ حمایتی به جوامعی که تحت پوشش نهادهای مختلف حمایتی هستند و یا به روش‌های مختلف حمایت‌هایی از آنها انجام می‌گیرد مطابق این مصوبه داشته باشیم.

وی ادامه داد: درخصوص سیل سیستان و بلوچستان که پیش از این گزارش‌هایی در همه جلسات از ابتدای سیل تا امروز وزرای مرتبط در جلسه ارائه کرده بودند امروز به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه در جلسه هیات وزیران مقرر شد که فعلا میزان هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان به صورت تنخواه در اختیار استاندار و وزارت کشور قرار بگیرد تا بتوانند به عنوان هزینه‌های ضروری اولیه در سطح استان هزینه کنند البته مبالغ خسارت که بیش از این برآورد شده بعد از برآورد نهایی توسط مجموعه‌ها و دستگاه‌های مربوطه درخصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901697

دیگر خبرها

  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی