Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از نصب ۹۰ دستگاه علائم کمک ناوبری در زمینه تردد ایمن شناور‌ها در آب‌های استحفاظی و سرزمینی این استان خبر داد.

محمد قاسمی گفت: یکی از وظایف اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تامین ایمنی آبراه‌ها، ورودی بنادر و جزایر است که نصب علائم کمک ناوبری در همین  زمینه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اکنون بیش از ۹۴ درصد علائم کمک ناوبری روشنایی دارند که تا آخر تیر این میزان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز درباره برنامه‌های تدوین شده برای ایمنی هرچه بیشتر آبراه‌ها با توجه به افزایش میزان تردد‌های دریایی بیان کرد: آرایش جدید بویه‌ها در حوضچه چرخش بندر بوشهر با توجه به تغییرات ایجاد شده در کانال دسترسی این بندر صورت گرفته است.

حجت خسروی افزود: در سایر بنادر نیز عملیات آماده سازی بویه‌ها و اقدام‌هایی که برای تامین و نگهداری آن‌ها لازم است، صورت گرفته که به محض مساعد شدن وضعیت جوی در چند روز آینده آن‌ها نیز مستقر می‌شوند.

او بویه‌ها را اصلی‌ترین روش تامین ایمنی آبراه‌ها عنوان کرد و گفت: مجموع بویه‌های آماده به کار تا چند روز آینده به بیش از ۹۸ درصد خواهد رسید.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک ناوبری بنادر و دریانوردی تردد شناورها استان بوشهر بویه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه عباسی صبح سه‌شنبه در حاشیه برگزاری انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر اظهار کرد: دومین دوره انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر با شرکت حداکثری هنرمندان این رشته در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

وی افزود: فراهم کردن زمینه‌های رشد و توسعه، حمایت از سبک پوشش اسلامی ایرانی و پوشش عفیفانه، حمایت از هنرمندان و گروه‌های فعال در حوزه طراحی و مد و لباس در استان، ارتقای سطح آگاهی، دانش و بینش عمومی در زمینه سبک پوشش اسلامی و ترویج و گسترش آن از جمله اهداف این انجمن است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: بر اساس دستورالعمل جدید انتخابات انجمن مد و لباس، در هر شهرستان یک دوره انتخابات برگزار می‌گردد و رؤسای هر انجمن در هر شهرستان به عنوان هیئت ریسه انجمن مد و لباس استان را تشکیل خواهند داد.

وی افزود: در پایان انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر و پس از شمردن آرا نتایج ذیل به دست آمد.

مولود چارکی با ۳۲ رأی

مهری هنرمند با ۳۲ رأی

سیما ایزدپناه با ۳۱ رأی

آفتاب قنبری با ۲۱ رأی

کد خبر 6099316

دیگر خبرها

  • سیستم ایمنی بدن خود را با این ماده غذایی تقویت کنید
  • تعمیر و نصب هزار و ۱۱۰ علائم ایمنی در محورهای خراسان جنوبی
  • انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر تشکیل شد
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران