Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:17:47 GMT

ترامپ: استفاده از «فشار بر گردن» توسط پلیس گاهی خوب است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۶۰۳۴

ترامپ: استفاده از «فشار بر گردن» توسط پلیس گاهی خوب است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فاکس نیوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در گفتگویی درباره اعتراضات اخیر و حضور نیروهای نظامی مدعی شد: هیچ اختلافی با مقامات وزارت دفاع درباره اعتراضات اخیر ندارم.

این در حالی است که پیش از این برخی مقامات وزارت دفاع آمریکا از نحوه برخورد ترامپ در قبال معترضان انتقاد کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ همچنین در ادامه سخنانش با دفاع از تجهیز بیشتر ارتش آمریکا به تسلیحات و فنون بیشتر مدعی شد که پایان دادن به روش «فشار بر گردن» اگرچه خوب است ولی استفاده از این روش ممکن است در برخی رویارویی‌های تک به تک میان پلیس و مظنونان لازم باشد.

این اظهارات ترامپ درباره فشار بر گردن به نوعی حمایت ضمنی او از خشونت پلیس در آمریکا به شمار می‌رود که به ویژه طی چند هفته گذشته به اعتراضاتی گسترده منجر شده است.

اعتراضات در آمریکا وارد مرحله جدید و جدی تری شده است و در تازه‌ترین تحولات، شاهد بروز ناآرامی‌ها در شهر سیاتل و خشونت در بخش‌هایی از این شهر بوده‌ایم.

روز گذشته نیز دونالد ترامپ در پیامی توئیتری، شهروندانی را که در ایالت واشنگتن در اعتراض به قتل جورج فلوید توسط پلیس به خیابان‌ها آمده بودند، «آشوبگران زشت» خواند و از فرماندار ایالت واشنگتن و شهردار سیاتل خواست با آنها برخورد کنند.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از زمان شروع اعتراضات تاکنون چندین بار مستقیم و غیرمستقیم معترضان را تهدید کرده است. وی اصرار دارد که برای سرکوب اعتراضات، علاوه بر نیروهای پلیس و نیروهای گارد ملی آمریکا از نیروهای ارتش نیز استفاده کند.

کد خبر 4947796

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ اعتراضات مردمی ایالات متحده آمریکا عراق ویروس کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران فلسطین جورج فلوید نژادپرستی روسیه عربستان سعودی افغانستان سوریه لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «برخورد پلیس با اندک دانشجویان یکی دو دانشگاه در آمریکا براساس قانون بوده است.»، «پلیس در این برخورد‌ها هیچ رفتارخشونت آمیزی نداشته و این دانشجویان بودند که علیه پلیس و دیگر دانشجویان خشونت به خرج داده اند.»

این روایت رسانه‌های فارسی زبان خارجی از جنبش دانشجویی در آمریکاست که برای آزادی فلسطین در حدود ۶۰ دانشگاه آمریکا و چندین دانشگاه در اروپا آغاز شده و در حال گسترش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • حمایت جامعه علمی قم از از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند