Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@11:27:35 GMT

احتمال بازگشایی تالارهای پذیرایی از هفته آینده

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۶۰۸۴

احتمال بازگشایی تالارهای پذیرایی از هفته آینده

سرپرست مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت اعلام کرد: وزیر کشور پیشنهاد آغاز بازگشایی تالارهای پذیرایی در مناطق سفید را مطرح کرد که این تصمیم هفته آینده در ستاد ملی مبارزه با کرونا بررسی و نتیجه آن اعلام می‌شود.

به گزارش ایمنا، جمشید گلپور درباره جزئیات بازگشایی تالارها در مناطق سفید اظهار کرد: روز سه شنبه در کمیته اجتماعی- امنیتی، پیشنهاد بازگشایی تالارها و همچنین دغدغه مسئولان وزارت بهداشت مبنی بر اینکه تالار محیطی برای اجتماع است، مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از آنجا که همواره تاکید بر این بوده که بین سلامت و معیشت اعتدال برقرار شود، وزیر کشور پیشنهاد آغاز بازگشایی تالارهای پذیرایی در مناطق سفید را مطرح کردند.

دبیر هیأت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی با بیان اینکه مصوبه اولیه تهیه شده است، افزود: این موضوع هفته آینده در ستاد ملی کرونا مطرح و در صورت پذیرش رئیس‌جمهوری، اعلام می‌شود. بدین شکل تالارها در مناطق سفید شامل ۲۰۰ منطقه پس از اعلام ستاد ملی کرونا می‌توانند فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به گفته گلپور در هفته‌های آتی درباره بازگشایی تالارها در سایر مناطق نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با اعتقاد بر اینکه "باید با کرونا زندگی کرد"، افزود: نمی‌توانیم و نباید واحدهای صنفی را به دلیل کرونا تعطیل کنیم، چرا که انتهای این موضوع مشخص نیست و نمی‌توان ادعا کرد تا یک ماه دیگر کرونا پایان یافته و واحدها بازگشایی می‌شوند.

سرپرست مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت با بیان اینکه با تعطیلی واحدها عملاً رزق و روزی کارگران را قطع کرده‌ایم، گفت: باید بین معیشت و سلامت، تعادل برقرار شود، بر این اساس، می‌توانیم تمامی فعالیت‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز کنیم.

کد خبر 428357

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در ایران تالار پذیرایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بازگشایی تالارها مناطق سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تاکامی کارشناس هواشناسی از استقرار هوای پایدار و آسمانی صاف و آفتابی تا اواسط هفته پیش رو در این استان خبر داد.

او با اشاره به روند افزایش دما در استان افزود: دمای هوای استان هم در این مدت در مناطق مرکزی و شرقی استان تا حدود ۳۰ درجه افزایش خواهد یافت.

تاکامی همچنین تصریح کرد: تغییرات احتمالی در پیش بینی جوی، روز‌های آینده اعلام می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود: دریا نیز امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب است.

تاکامی گفت: دیروز قراخیل، بابلسر، آمل، ساری و جویبار با دمای ۲۵ درجه گرم‌ترین و امروز بلده با دمای یک درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین مناطق استان بودند. 

دیگر خبرها

  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی