Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@23:13:36 GMT

اپلیکیشن موبایلی فتوشاپ منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۶۱۳۸

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، شرکت ادوبی به‌عنوان توسعه‌دهنده نرم‌افزار محبوب و پرطرفدار فتوشاپ به تازگی نسخه نهایی اپلیکیشن موبایلی جدیدی را تحت عنوان Photoshop Camera به صورت رسمی منتشر کرده و در اختیار کاربران گوشی‌های هوشمند مبتنی بر هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قرار داده است تا آن‌ها نیز بتوانند از قابلیت و امکانات گرافیکی فتوشاپ در گوشی نیز بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وب‌سایت the verge، این اپلیکیشن موبایلی تعداد بی‌شماری از فیلترهای کاربردی و حرفه‌ای را در اختیار کاربران گوشی‌های هوشمند قرار می‌دهد تا با استفاده از آنها بتوانند تغییراتی اساسی بر روی چهره افراد و محیط ایجاد کنند. البته این فیلترها به طور پیش فرض بوده و همچون نرم افزار فتوشاپ در رایانه به صورت دستی نخواهد بود.

اپلیکیشن فتوشاپ کمرا (Photoshop Camera) به صورت کاملا رایگان در فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی گوگل پلی‌استور و اپ‌استور اپل قرار داده شده است که البته گفته می‌شود نسخه اندرویدی آن فقط بر روی گوشی‌های پیکسل گوگل، گلکسی سامسونگ و وان پلاس اجرا می‌شود و کاربران سایر برندهای گوشی‌های اندرویدی فعلاً دسترسی به این اپلیکیشن نخواهند داشت.

ادوبی پیشتر در نوامبر ۲۰۱۹ نسخه بتا و آزمایشی این اپلیکیشن را به طور محدود منتشر و عرضه کرده بود تا در صورت عملکرد مناسب و موفقیت آمیز، نسخه نهایی آن را در اختیار عموم کاربران قرار دهد.

به گفته بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه گرافیک، اپلیکیشن فتوشاپ کمرا بدون شک تبدیل به یکی از پیشرفته‌ترین و حرفه‌ای‌ترین ابزارهای موبایلی خواهد شد و بسیاری از امکانات مربوط به ویرایش تصاویر را در اختیار کاربران گوشی های هوشمند قرار می دهد و به رقابت با سایر اپلیکیشن‌های فعال در این حوزه همچون اسنپ‌چت خواهد پرداخت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شرکت ادوبی اپلیکیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نسخه صوتی کتاب «داستان‌های پارسی» به‌تازگی توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان و انتشارات تاکسیدفتیس و سامانه صدای کتاب (bookvoice) در یونان منتشر شده است.

«داستان‌های پارسی» شامل ۹ داستان اصیل و فولکلور ایرانی برای رده سنی ۵ تا ۱۱ سال است در جولای ۲۰۲۰ (تیر ۱۳۹۹) توسط انتشارات تاکسیدفتیس به زبان یونانی منتشر شد.

این کتاب که مقدمه‌ای از میخالیس مراکلیس، شخصیت نام آشنای حوزه داستانشناسی یونان را نیز در خود دارد، ضمن سادگی مفاهیم غنی فرهنگ و هنر ایرانی را به کودکان این کشور بیان می‌کند.

نسخه صوتی کتاب مذکور با صدا و روایت هنرپیشه نام آشنای یونانی پانایوتیس بویوریس، بازیگر سینما و تلویزیون یونان و از بازیگران خارجی سریال سلمان فارسی در سامانه شناخته شده کتاب‌های گویا در یونان منتشر و از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳ در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

نسخه صوتی این کتاب در یک ساعت و دو دقیقه تهیه و در استودیوی حرفه‌ای ضبط و تدوین شده است. علاقه‌مندان به فرهنگ و ادبیات ایران و کودکان و نوجوانان یونانی می‌توانند نسخه صوتی داستان‌های پارسی را بارگیری کرده و به این گنجینه ارزشمند ادبی دسترسی پیدا کنند و کودکانشان با ادبیات غنی ایرانی اسلامی آشنا شوند.

سامانه صدای کتاب (bookvoice) به عنوان معتبرترین مرجع کتاب‌های صوتی در یونان، با همکاری هنرمندان برجسته این کشور، همواره در تلاش است تا تجربه‌ای شنیدنی و لذت‌بخش را برای مخاطبان خود رقم زند. این سامانه دارای یک سایت رسمی و برنامه‌های کاربردی برای سیستم عامل اندروید و iOS است.

کد خبر 6094349 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403
  • «الحوثی»: سلاح‌هایی در اختیار داریم که آمریکا تصورش را هم نمی‌کند
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403