Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@04:34:52 GMT

نحوه تخصیص کارت اعتباری سهام عدالت مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۶۳۴۵

نحوه تخصیص کارت اعتباری سهام عدالت مشخص می‌شود

به گزارش افکارنیوز،

 حسین فهیمی، سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت اظهار کرد: تاکنون ۳۶۷ هزار نفر از مجموعه ۱۷ میلیون نفر که سهام عدالت خود را به روش مستقیم آزادسازی کرده اند، به بانک مراجعه و درخواست فروش کرده اند.

اخبار اقتصادی - وی افزود: از این میان به تعداد 4 هزار نفر هم از طریق کارگزاری ها اقدام به فروش سهام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد ۱۵ درصدی ارزش سهام عدالت

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت گفت: کسانی که از ۱۰ خرداد تا به امروز نسبت به فروش سهام خود چه به صورت سی درصد یا موردی اقدام کرده اند داراییشان تا حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است در اصل باید به این مسئله اشاره کرد که کیفیت و ترکیب این سهام به گونه‌ای است که در کوتاه مدت، میان مدت و به ویژه در بلند مدت همواره دو بازدهی مسلم را برای دارندگان این سهام دارد که در این راستا می‌توان نخست به افزایش ارزش دارایی‌ها و دومی سود سهامی است که سالیانه براساس تصمیم مجمع دریافت خواهند کرد.

او افزود: هم اکنون نکته‌ی دیگری که به محاسن در دست داشتن سهام عدالت می افزاید همان تصمیمی بود که رئیس جمهور در این بخش اتخاذ کرده و به کل بانک مرکزی ابلاغ فرموده اند. با توجه به این ضرورت دارد که ما ماننده سایر خدماتی که در بخش‌های مختلف آزاد سازی سهام عدالت برای سهامداران انجام داده ایم در این مسئله هم سعی بر این داریم تا اقداماتمان را به درستی انجام دهیم، یعنی برای اخذ کارت‌های اعتباری سهام عدالت رویه واحدی را برای سهامداران در نظر بگیریم که این موضوع در هفته آینده به درستی مشخص خواهد شد.

فهیمی در پاسخ به این سوال که ماجرای کارت‌های اعتباری چیست و چه سازو کار‌هایی برای شارژ آن‌ها وجود دارد؟ بیان کرد: برای اعطای کارت اعتباری که تعدادی از بانک‌ها علی الحساب اعلام آمادگی کرده اند، در آینده‌ی نزدیک قرار است تمام سیستم بانکی وارد این مرحله شوند.

دارایی سهام عدالت پشتوانه‌ کارت اعتباری

وی افزود: دارایی سهام عدالت پشتوانه‌ کارت اعتباری قرار خواهد گرفت و هر مشمول سهام عدالت چه آن‌هایی که ارزش دارایشان ۵۰۰ هزار تومان یا یک میلیون تومان باشد قادر خواهند بود به همان شعبه‌ بانکی که شماره‌ شبای آن را در سایت سهام عدالت به ثبت رساده اند جهت دریافت کارت اعتباری مراجعه کنند.

سخنگوی سهام عدالت در پایان تاکید کرد: حداقل ۵۰ درصد از سهام دارایی به صورت اعتبار در اختیار افراد قرار خواهد گرفت. به طوری که سهامداران ما بتوانند از این نوع کارت بانکی در فروشگاه‌های کلا و خدمات بهره‌ی لازم را ببرند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سهام عدالت آزادسازی سهام بانک مرکزی سهام بانک مرکزی سهام عدالت کارت اعتباری آزادسازی سهام کارت اعتباری سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایحان‌غربی در مراسم کلنگ‌زنی پروژه ملی فیبرنوری در شهر قره ضیاءالدین گفت: طرح ایجاد فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در این شهر به طول بیش از ۲۵ هزار متر و اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان طراحی و آغاز شد.

قاسم جلیلی‌نژاد، با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی توسعه فیبر نوری و در مراسم کلنگ‌زنی پروژه فیبرنوری شهر قره‌ضیاءالدین اظهار کرد: ابر پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها از اقدامات مهم و ارزشمندی بوده که به همت دولت سیزدهم صورت گرفته است.

وی با اشاره به تبصره‌های قانون بودجه و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات برای مشوق‌های اجرای این پروژه افزود: دولت جهت اجرای پروژه برای پروژه فیبر نوری یارانه ۳۲ میلیون ریالی به ازای هر خانوار پرداخت می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: طرح توسعه ملی فیبرنوری در شهرستان چایپاره با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان به متراژ بیش از ۲۵ کیلومتر وارد فاز اجرایی شد.

جلیلی‌نژاد تصریح کرد: در قبال این طرح و تا پایان برنامه هفتم مقرر شده است ۸۰ درصد منازل و ۱۰۰ درصد کسب‌وکارها از طریق این شبکه که بین ۲۰ تا ۱۰۰ برابر سرعت بیشتر نسبت به اینترنت معمولی دارد، تحت پوشش قرار گیرد.

وی ادامه داد: ۸.۵ درصد از کل پهنای باند مصرفی استان روی اینترنت ثابت بوده که ناشی از توجه نکردن به زیرساخت‌های ارتباطات ثابت در گذشته بوده است.

در این مراسم، عملیات اجرایی طرح فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در شهر قره‌ضیاءالدین با حضور فرماندار، شهردار و شماری از مسئولان در میدان اصلی این شهر آغاز شد.

دیگر خبرها

  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳