Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، حبیب امین‌ زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خواستار تسریع در اجرای تعهدات مدیران شرکت تولیدی صنعت خودروی آذربایجان در تحویل خودروهای جدید به مشتریان شد.

به دعوت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی جلسه‌ای با حضور مدیران مجموعه صنعت خودروی آذربایجان تشکیل شده و روند فعالیت این شرکت بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت پس از رسیدگی این موضوع در تاریخ 17 خرداد سال‌جاری رای سازمان تعزیرات حکومتی صادر که بر اساس رای مذکور حکم به تحویل یکدستگاه خودروی جایگزین به انتخاب مشتری از محصولات شرکت صنعت خودروی آذربایجان ; لوکسژن SUV-U6 با قیمت 700 تا 800 میلیون تومان بستگی به نوع آپشن خودروی سواری دانگ فنگ اس50 با قیمت 350 میلیون داده شده است که حداکثر زمان لازم جهت شروع فرآیند تحویل خودرو لوکسژن از پایان تیر ماه 99 و S50 آذویکو از اواخر مهرماه 99 بوده که حداکثر باید تا پایان بهمن ماه 99 مطابق اولویت‌های ثبت نامی تحویل مشتریان شود.

همچنین، شرکت ملزم شده است 18 درصد به عنوان سود مشارکت از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو و 12 درصد به عنوان خسارات تاخیر از زمان سررسید قرارداد تحویلی (در خصوص کسانیکه مبلغ خسارات بیشتری در قرارداد دارند بر مبنای قرارداد خسارت تاخیر محاسبه خواهد شد) و نیز مابه التفاوت نرخ تورم بانک مرکزی از زمان سررسید تحویل قراردادی تا زمان تحویل خودرو (سال‌های 97، 98، 99) را به هنگام تحویل خودرو جایگزین در حق حواله داران کارسازی کرده و از قیمت محصول جایگزین کسر کند.

 همچنین، مدیران شرکت نیز متعهد شدند برابر قرار داد، سود مشارکت و جریمه تاخیر آن دسته از حواله داران که انصراف می‌دهند را در سریع‌ترین زمان ممکن بپردازد.

براساس این گزارش ، شرکت صنعت خودرو آذربایجان بر اساس مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر پیش فروش 6664 دستگاه خودرو 360 MG، اقدام به پیش فروش کمتر از شش هزار دستگاه کرد؛ در این میان 12528 دستگاه ثبت سفارش شده و هزینه خرید 5692 دستگاه را نیز پرداخت و برای طرف خارجی سوئیفت کرد.

به جهت همکاری شرکت سایک موتور چین با تحریم‌های اعمالی آمریکا و عدم ارسال قطعات منفصله خودرو، تولید خودرو ام جی 360 منتفی و شرکت صرفاً توانست تعداد 2248 دستگاه خودرو را تولید و تحویل دهد. در این میان برخی از حواله داران انصراف دادند و برخی نیز در تعزیرات حکومتی علیه شرکت شکایت کردند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تحویل خودرو صنعت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید جلال ملکی روز شنبه گفت: ساعت ۰۱:۳۰ بامداد حادثه گرفتار شدن چندین دستگاه خودرو در داخل گل و لای ناشی از ورود حجم زیادی از آب در انتهای بزرگراه خرازی، ابتدای خیابان اردستانی به دلیل بارش‌های زیادی که صورت گرفته بود، به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی نورافشان به محل حادثه اعزام شدند.



وی با بیان اینکه عوامل شهرداری منطقه نیز با یک دستگاه لودر در محل حادثه حضور داشتند، افزود: در محل حادثه مشاهده شده بر ورودی خیابان اردستانی به دلیل بارش‌های زیادی که اتفاق افتاده بود باعث ریزش گل و لای و سنگ از کوه‌ها و تپه‌های اطراف به معبر شده و سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزدا، یک دستگاه ام وی ام و یک دستگاه سمند در این محدوده گرفتار شده بودند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: قبل از اینکه اتفاق ناگواری بیافتد سرنشینان خودرو‌ها از خودرو پیاده شده بودند، اما حجم زیاد آب باعث شده بود خودرو‌ها به حالت نیمه واژگون درآیند.

وی تاکید کرد: با کمک لودر شهرداری خودرو‌ها به حالت اولیه برگشتند و از محیط خارج شدند و خوشبختانه در این حادثه به کسی صدمه وارد نشده بود.

به گفته وی، با حضور عوامل شهرداری و آتش نشانان معبر بازگشایی شد و سنگ‌ها از خیابان جابجا شد.

دیگر خبرها

  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران