Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش راشا تودی، بزرگترین شرکت هواپیمایی آلمان، لوفتهانزا، در روز پنج شنبه اعلام کرد هزاران شغل را در بحبوحه پیش‌بینی های ناامید کننده در مورد آینده صنعت هوانوردی جهان به خاطر بحران کرونا کاهش می دهد.

 این شرکت اعلام کرد پرواز 100 هواپیمای کمتر باعث شده 22 شغل تمام وقت اضافی به وجود بیاید یعنی 26 هزار نفر در کل گروه لوفتهانزا شغل خود را از دست میدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر این تعدیل نیرو در آلمان خواهد بود.

لوفت هانزا در اوایل همین ماه هشدار داده بود اقداماتش برای کاهش هزینه ها شامل تعدیل نیرو هم خواهد شد. این شرکت قبلاً ساعت کاری 87 هزار نفر از 137000 کارمند خود را کاهش داده بود.

کارستن اشپور، مدیرعامل لوفتهانزا گفت:« بهبود تقاضا در بخش حمل و نقل هوایی بسیار آهسته خواهد بود. حمل و نقل هوایی در جهان طی ماه‌های اخیر متوقف شده است که پیامدهای بی سابقه‌ای برای عملکرد  ما داشته است».

اشپور ماه گذشته گفت همه‌گیری ویروس کرونا بزرگترین چالش این شرکت طی عمر 65 ساله آن بوده است.

 تعداد مسافران این شرکت هواپیمایی 98 درصد در آوریل کاهش یافت. لوفتهانزا در سه ماهه اول سال جاری میلادی هم شاهد کاهش 26 درصدی مسافرانش نسبت به سال گذشته در همین دوره بود.  خسارت خالص این شرکت در سه ماهه اول به 2.1 میلیارد یورو (2.4 میلیارد دلار) رسید در حالی که این رقم در همین سه ماهه در سال گذشته میلادی 342 میلیون یورو (390 میلیون دلار) بود.

لوفت هانزا هم مانند سایر شرکت‌های هوایی جهان مجبور شد طی دو ماه گذشته تقریبا تمام ناوگان هوایی خود را به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا زمین گیر کند. به این ترتیب صنعت هوانوردی جهان کاملاً متوقف شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران

تین نیوز

هواپیمایی سپهران از برگزاری یک دوره آموزش مهمانداری در این شرکت خبر داد.

به گزارش تین نیوز،  شرایط ثبت نام در این دوره که توسط مرکز آموزش هواپیمایی سپهران برگزار می شود به شرح ذیل است:

شرایط ثبت نام

حداقل مدرک تحصیلی دیپلم کارت پایان خدمت برای آقایان سن: ۱۸ تا ۲۴ برای خانم‌ها سن ۱۸ تا ۲۶ برای آقایان قد: ۱۶۸ سانتی‌متر خانم‌ها ۱۷۰ سانتی‌متر آقایان و توانایی لمس ارتفاع ۲۱۲ سانتی‌متر با انگشتان دست BMI: خانم‌ها ۱۸.۵ تا ۲۴ آقایان ۲۰ تا ۲۵ حداقل سطح زبان INTERMEDIATE قبولی در معاینات پزشکی قبولی در مصاحبه مدت دوره ۳۰۰ ساعت محل برگزاری: مشهد بدون تعهد استخدامی تابعیت جمهوری اسلامی ایران

به گزارش انجمن شرکت هواپیمایی ایران، علاقمندان می توانند لطفا جهت مشاهده شرایط و پرکردن فرم به این آدرس مراجعه کنند:

https://aviationacademy.flysepehran.com/

شایان ذکر است شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش سپهران به منزله استخدام در شرکت نبوده و هواپیمایی سپهران تعهدی مبنی بر استخدام دانشجویان نخواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی افغانستان امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟