Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@00:43:29 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۶۵۶۵

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۲۳ خرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نصرت‌الله یگانه مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان ایلام، گفت: ستاد ملی کرونا اجازه برگزاری نماز جمعه در شهرستان‌های سیروان، چرداول، مهران، دهلران، دره‌شهر، ملکشاهی، بدره و آبدانان را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نماز جمعه در شهرستان‌های ایلام و ایوان و بخش چوار به خاطر زرد بودن شرایط کرونا و در شهرستان تازه تاسیس هلیلان نیز به دلیل معرفی نشدن امام جمعه، برگزار نشد.

 مسیر آسمان آباد به سرابله ۴ بانده می‌شود

 علی‌اصغر کاظمی مدیر کل راه و شهرسازی استان عصر امروز پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر آسمان آباد، گفت: عملیات چهار بانده کردن مسیر آسمان آباد به سرابله در دستور کار قرار دارد که قطعه اول این پروژه به طول تقریبی سه کیلومتر تا دو هفته آینده و با تعیین پیمانکار شروع به کار خواهد کرد.

وی افزود: طرح جامع تفصیلی شهر آسمان آباد از طرف شهرداری تهیه و به ایلام ارسال شده که تا پایان تیرماه توسط راه و شهرسازی استان ایلام اصلاح و نهایی می‌شود.

عزم دولت برای محرومیت زدایی هلیلان جدی است

قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در جریان بازدید از زیرساخت‌های شهرستان تازه تاسیس هلیلان اظهار داشت با اشاره به عزم‌ جدی دولت برای رفع محرومیت زدایی شهرستان هلیلان، گفت: دستگاه‌ها و مدیران اجرایی استان باید تمام توان خود را برای رفع مشکلات این شهرستان تازه تاسیس به کار گیرند.

وی افزود: کمیته‌ای ویژه در استان جهت رفع محرومیت زدایی این شهرستان تشکیل شده که هدف از تشکیل آن، رفع مشکلات زیرساختی روستای هلیلان، ایجاد فرصت‌های اشتغال و توسعه پایدار منطقه است.

اهدا سه دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام

الهام باستانی رئیس بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام، گفت: تعداد ۲ دستگاه ونتیلاتور بالغین و اطفال، تعداد ۲هزار ماسک N95 از سوی انجمن خیریه نیک ‌نامان جمشید تهران و یک دستگاه ونتیلاتور بالغین و اطفال از سوی انجمن خیریه یاران دانش و مهر به بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام اهدا شد.

وی افزود: ارزش ریالی این ۳ دستگاه ونتیلاتور پیشرفته اهدایی ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است که به بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام تحویل داده شده است.

انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام دستگاه ونتیلاتور استان ایلام آسمان آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیمای استان اردبیل،ساعتی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مهدی فرضی براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.



دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد