Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سمیه یزدانی» ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران از ۲۹ مهر ۱۳۹۸ به تیم کنتینانتال تیکا اسپانیا پیوست. وی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: حضورم در اسپانیا و رقابت کردن با بهترین دوچرخه‌سواران دنیا باعث شد تا تجربه بسیار عالی کسب کنم و به این باور برسم که فاصله زیادی با بهترین دوچرخه‌سواران دنیا ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با تلاش و پشتکار بیشتر می‌توانم به لیست بهترین رکابزنان مطرح جهان اضافه شوم.

وی افزود: سطح دوچرخه‌سواری اروپا نه تنها با ایران بلکه با آسیا بسیار متفاوت و خیلی بالا است. اصلا نمی‌توان سطح اروپا را با آسیا مقایسه کرد. گرچه امکانات اروپا قابل مقایسه با ایران نیست.

لژیونر دوچرخه‌سواری ایران عنوان کرد: بهترین دوران دوچرخه‌سواری‌ام در اروپا گذشت زیرا بعد از سال‌ها این فرصت پیش آمد تا به عنوان لژیونر در اسپانیا با بهترین رکابزنان دنیا رقابت کنم. رقابت در مسابقات اروپایی به حدی بالا بود که از ۱۶۶ دوچرخه‌سوار اروپایی فقط ۸۹ نفر توانستند مسابقه را به اتمام برسانند.

وی ادامه داد: در این مسابقات بهترین دوچرخه‌سواران جهان از جمله قهرمان المپیک ریو و قهرمانان کشورهایی همچون سوییس، کانادا، اسپانیا، نروژ، مراکش و چند کشور دیگر حضور داشتند و من تنها دوچرخه‌سوار از قاره آسیا بودم که در این مسابقات رقابت می‌کردم.

یزدانی در خصوص شرایطش در اسپانیا با شروع کرونا گفت: در همان دورانی که کرونا در ایران شدت گرفت، روادیدم برای حضور در اسپانیا تمام شد و همان روز هم به ایران پرواز داشتم اما بدلیل کرونا پرواز لغو شد. به همین دلیل مدیر تیم که وضعیت را در ایران بحرانی دید برای مراقبت از سلامتیم ویزا را تمدید کرد اما متاسفانه کرونا در مدت کوتاهی در اسپانیا هم بشدت گسترش یافت. در نتیجه تمامی مسابقات لغو شد و مجبور شدم به ایران بازگردم.

وی اضافه کرد: ۲ هفته در اسپانیا در قرنطینه کامل بودم و تمرینات خود را در خانه و با غلطک ادامه دادم. در ایران نیز به دلیل اینکه قرنطینه وجود ندارد می‌توانم تمرینات را در خارج از خانه ادامه دهم  و خدا را شکر از نظر آمادگی جسمانی در شرایط خوبی قرار دارم.

لژیونر دوچرخه‌سواری ایران یادآور شد: در مدتی که در اسپانیا بودم، زیر نظر سرمربی تیم ملی ایران تمرینات و مسابقاتم را دنبال کردم و باید از زحمات «محمود پراش» تشکر کنم که با نبود امکانات توانست من را به سطح قهرمانی در آسیا و رقابت در اروپا برساند.

برچسب‌ها فدراسیون دوچرخه سواری پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی رقابت های ورزشی ، قربانیان کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

حسن‌زاده: هم‌قسم شدیم تا جام را به ایران برگردانیم

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت