Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور دام سازمان جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۶هزار تن نهاده دامی بین دامداران سیستان و بلوچستان توزیع شد.

سید حسین حسینی جنگجو  امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: طی سه ماهه اول سال جاری تاکنون ۱۶هزار  و ۱۱۰تن  نهاده دامی به ارزش ۱۸۶میلیارد ریال بین دامداران سطح استان توزیع شده است
سید حسین حسینی جنگجو افزود نهاده های توزیع شده شامل ۱۵۰۰تن جو دامی، ۳۲۰تن ذرت، ۲۹۰تن سویا و ۱۴هزار تن سبوس گندم می باشد
وی تصریح کرد طی سال گذشته نیز ۱۰۶هزار تن نهاده دامی به  دامداران تحویل که از این میزان حدود ۴۰۰تن  بین دامدارانی که در اثر سیل دچار خسارت شده بودند بصورت رایگان توزیع شده است
سید حسین حسینی جنگجو با اشاره به ۲۴۶۴واحد پرواربندی (دام سبک و سنگین) صنعتی وکوچک روستایی موجود در استان گفت طی سال گذشته تاکنون ۳۴هزار و۴۰۰تن گوشت قرمز، شامل ۱۱هزار ۱۰۰تن از محل واردات دام و ۲۳هزارو ۳۰۰تن از محل تولیدات داخلی استحصال و به بازار عرضه شده است
شایان ذکر است طی سال گذشته بیش از ۶۸ هزار راس دام سبک و سنگین شامل گاو وگوساله، شتر و گوسفند از خارج کشور وارد استان شده که بخشی از دامهای وارداتی برای پروار و بخشی نیز جهت کشتار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس بین دامداران نهاده دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدرضا حسینی با اعلام خبر اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان افزود: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی موضوع ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر از ابتدای اجرای این قانون از تعداد هزار و ۱۲ پلاک موجود در استان ،۴۹۰ پلاک، مشمول رفع تداخلات اراضی تشخیص داده شده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم، رفع تداخلات اراضی ۴۹۰ پلاک مشمول شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در سطح حدود ۱۱ میلیون هکتار به پایان رسیده که بر این اساس، میزان ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار ملی و۲۸۷ هزار هکتار غیر ملی تشخیص داده شده که با این اقدام ارزشمند، پس از ۶۰ سال زمینه صدور اسناد کشاورزی فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اثرات بارز رفع تداخلات تضمین امنیت سرمایه گذاری و امنیت غذایی و درنتیجه کاهش پرونده‌های حقوقی در محاکم قضائی است.

کد خبر 6094824

دیگر خبرها

  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان