Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه گفت: پس از شش سال پیگیری، خانه کبدی کرمانشاه تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود.

مختار صیدی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پیشرفت 95 درصدی خانه کبدی کرمانشاه، اظهار کرد: از حدود شش سال قبل پیگیری‌های خود را برای احداث سالن اختصاصی کبدی کرمانشاه آغاز کردیم که سال گذشته این پیگیری‌ها به نتیجه رسید و احداث آن در مجموعه ورزشی آزادی شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بابیان اینکه این پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی دارد، عنوان کرد: حدود 95 درصد از فعالیت عمرانی احداث سالن اختصاصی کبدی کرمانشاه به اتمام رسیده و طبق وعده مسئولین ظرف یک ماه آینده افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

رئیس هیات کبدی کرمانشاه در خصوص ضرورت‌های احداث سالن اختصاصی این رشته در کرمانشاه هم گفت: درحال حاضر تنها فضای تمرینی بانوان و آقایان کبدی کار کرمانشاهی در سالن غیراستاندارد مجموعه ورزشی سجاد واقع در ضلع شرقی شهر است، جایی که دسترسی به آن برای ورزشکاران این رشته هم سخت است.

وی تاکید کرد: با راه اندازی سالن جدید این رشته، حدود 60 تا 70 درصد از نیاز زیرساختی هیات کبدی کرمانشاه برطرف می‌شود و می‌توانیم فضای استانداردی برای ورزشکاران این رشته داشته باشیم و حتی کبدی کاران جدیدی را هم استعدادیابی و جذب کنیم.

صیدی اظهار کرد: با افتتاح سالن اختصاصی کبدی کرمانشاه نیاز بخش زیادی از ورزشکاران کبدی برطرف می‌شود، اما همچنان برای دو رشته سرکل کبدی که باید در زمین چمن باشد و کبدی ساحلی که به زمین شنی نیاز دارد، با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه رایزنی‌های برای رفع مشکلات ورزشکاران این دو رشته هم در حال انجام است، عنوان کرد: در مجموعه ورزشی آزادی یک زمین ساحلی داریم که هم اکنون در اختیار هیات والیبال قرار دارد، لذا با مسئولین این هیات رایزنی می‌کنیم تا یک زمان را در طول روز به ورزشکاران ما هم اختصاص دهند.

رئیس هیات کبدی کرمانشاه عنوان کرد: برای تمرینات ورزشکاران سرکل کبدی هم باتوجه به اینکه دو زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی در قالب ماده 88 واگذار شده، بدنبال گرفتن یک تایم تمرینی هستیم.

وی اعلام کرد: هرچند مشکلاتی که در بحث زیرساختی داریم طی چندسال گذشته ما را از رسیدن به اهداف بلندمان دور کرده، اما با این وجود کبدی کرمانشاه در حال حاضر یکی از قطب های مهم این رشته در ایران است و بازیکنان ملی پوش خوبی هم داریم.

صیدی در بخش دیگری از این گفت و گو به حضور ناموفق تیم کبدی کرمانشاه در لیگ برتر سال گذشته اشاره کرد و گفت: شروع خوبی در این رقابت‌ها داشتیم، اما هرچه جلوتر رفتیم به دلیل مشکلات مالی شرایط تیم سخت‌تر شد و چند بازیکن ملی پوش از تیم ما جدا شدند و در نهایت با قرار گرفتن در رده هفتم این لیگ، به دسته اول سقوط کردیم.

وی افزود: البته اخیرا صحبت‌هایی در فدراسیون مطرح و تا حدود 50 درصد هم قطعی شده، مبنی بر اینکه تیم‌های لیگ برتر کبدی از هشت تیم به 10 تیم افزایش پیدا کند که اگر این اتفاق انجام گیرد، ما همچنان در لیگ باقی می‌مانیم.

رئیس هیات کبدی کرمانشاه تصریح کرد: چه در لیگ برتر بمانیم و چه به لیگ دسته اول سقوط کنیم، به حضور خود در رقابت‌های لیگ ادامه می‌دهیم. البته سال گذشته دستمان خالی بود و باید امسال برای این مشکل چاره اندیشی کنیم.

به گفته صیدی برای حضور قدرتمندانه‌تر کبدی کرمانشاه در رقابت‌های لیگ و کشف استعدادهای جدید این رشته در استان، لیگ استانی کبدی کرمانشاه راه اندازی خواهد شد.

طبق آمار سال 1398 هیات پزشکی ورزشی، کبدی کرمانشاه 166 ورزشکار بیمه شده ورزشی دارد، اما رئیس هیات کبدی کرمانشاه تعداد ورزشکاران این رشته را حدود 250 نفر اعلام کرد.

مختار صیدی معتقد است، هرچند تعداد ورزشکاران کبدی کرمانشاه از نظر کمی زیاد نیست، اما از نظر کیفی یکی از قطب‌های مهم این رشته در ایران است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كبدي كرمانشاه استانی ورزشی کبدی کرمانشاه سالن اختصاصی مجموعه ورزشی سال گذشته لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمده‌ایم که بمانیم!

اسرائیل پیش‌تر در غزه بود. تا سال ۲۰۰۵ اسرائیل در همین غزه کوچک چندده شهرک صهیونیست‌نشین داشت اما زیر ضربات آتش و بعد از ناکامی در جنگ سال ۲۰۰۴ علیه مقاومت غزه، مجبور شد از آنجا بیرون برود.

به گزارش ایسنا، کانال تلگرامی «تنهایی دسته جمعی» با انتشار تصویری از یک دیوار نوشته در طول جنگ تحمیلی نوشت:

این دیوارنوشتۀ نظامیان اشغالگر بعثی در خرمشهر است. نوشته‌اند: «آمده‌ایم که بمانیم.» 

نتوانستند که بمانند. غیرت مدافعان ارتشی و سپاهی و بسیجی نگذاشت که بمانند. یک لحظه از فکر بیرون کردن آن‌ها بیرون نیامدند، تا آنکه دست آخر در عملیات بیت‌المقدس در سوم خرداد ۱۳۶۱ آنها را بیرون کردند. 

اسرائیلی‌ها چند روز بعد از این واقعه، به لبنان لشکر کشیدند. بر خلاف تمامی پیش‌بینی‌ها، تا بیروت پیش‌روی کردند. اولین پایتخت عربی اشغال شد. آمده بودند که بمانند. اما غیرت گروه‌های مختلف مقاومت لبنان، و در رأسشان حزب‌الله که در مقابل این اشغالگری تأسیس شد، نگذاشت که بمانند. دست آخر در ۲۵ می ۲۰۰۰ اسرائیلی‌ها را زیر ضربات آتش، و بدون هیچ قید و شرطی، از لبنان بیرون کردند.

اسرائیل، آمده تا در فلسطین بماند. همین روزها هم در فکر آن است که دست‌کم در بخشی از غزه بماند. اما اسرائیل پیش‌تر در غزه بوده است. تا سال ۲۰۰۵ اسرائیل در همین غزۀ کوچک چندده شهرک صهیونیست‌نشین داشت. اما زیر ضربات آتش، و بعد از ناکامی در جنگ سال ۲۰۰۴ علیه مقاومت غزه، مجبور شد از آنجا بیرون برود.

همانطور که نیروهای صدام وحشی نتوانستند در خرمشهر بمانند، همانطور که نیروهای وحشی اسرائیلی نتوانستند در لبنان بمانند، همانطور که وحشی‌های شارون پیشتر نتوانستند در غزه بمانند، این بار هم اشغالگران نخواهند توانست. نه فقط در غزه، که در کل فلسطین.

 إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ
البته وعده گاه (عذاب) آنها صبح است، آیا صبح نزدیک نیست؟

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • آمده‌ایم که بمانیم!
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد