Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به روند تمرینی که طی سه ماه گذشته و در شرایط کرونایی کشور داشته است، گفت: اوایل ناشناخته بودن کرونا و استرس زیادی که به خصوص برای حضور در اماکن عمومی ایجاد کرده بود، تاثیر زیادی روی من گذاشته بود طوری که خیلی نمی توانستم تمرین داشته باشم. فقط خود را به تمرین در خانه و نهایتا برخی محل های امن محدود کرده بودم، کاری که البته خیلی دیگر از ورزشکاران هم انجام می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به مرور با شناخت بیشتری که از این ویروس به دست آمد و عادی‌تر شدن شرایط، تازه متوجه شدم که چطور در کنار کرونا زندگی کنم و تمرین داشته باشم. از طرفی خیلی از موارد پروتکل های بهداشتی برای مبارزه با کرونا در رشته تنیس روی میز تعریف شده است چراکه چه با کرونا و چه بدون آن، دو بازیکن در فاصله بیشتر از یک متر از هم هستند. این  هم دلیلی بود که با خیال راحت تر روند عادی تمریناتم را از سر بگیرم.

نوروزی با یادآوری اینکه تنیس روی میز جزو رشته های اولیه بود که وضعیت آن سفید اعلام شد و مجوز تمرین در آن صادر شد، خاطرنشان کرد:  این هم مزید بر علت شد تا جدی‌تر و با اطمینان بیشتر تمرین داشته باشم به خصوص که دیدارهای پلی آف لیگ را هم در پیش داریم. 

این ملی پوش تنیس روی میز که طی چهار دوره گذشته لیگ برتر با پتروشیمی قهرمان شد و امسال هم با این تیم تا مرحله نیمه نهایی مسابقات پیش رفته است، یادآور شد: خوشبختانه با اعلام فدراسیون، پلی آف لیگ برتر برگزار می شود البته با شرایط خاص خودش. پتروشیمی که بدون باخت و به عنوان تیم اول وارد مرحله نیمه نهایی شد باید در این مرحله با شهرداری کرج دیدار داشته باشد. در مرحله مقدماتی رقابت ها یک بار این تیم را با نتیجه ۶ بر صفر بردیم، فکر می کنم برای صعود به فینال لیگ برتر کار سختی نداشته باشیم به خصوص که نتایج مقدماتی هم محاسبه می شود.

وی در مورد دیگر بازیکنان تنیس روی میز و به خصوص هم تیمی هایش در پتروشیمی و تیم ملی گفت: از وضعیت آمادگی آنها بی اطلاعم، فقط دورا دور می دانم که همه در منزل یا جایی دیگر اما به صورت انفرادی تمرین می کنند اما قطعا از حالا که برای تمرین آزادتر هستیم تا زمان آغاز پلی آف، همگی می توانیم آمادگی به نسبت خوبی به دست بیاوریم.

نوروزی همچنین بر ادامه رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و افزود: درست است که کم کم وارد فاز تمرین و مسابقه شده ایم اما به خاطر داشته باشیم که کرونا هنوز هست و خطراتش احساس می شود. بنابراین باید مراقبت های لازم را داشته باشیم تا در دور جدید زندگی ورزشی، متحمل آسیب نشویم.

این بازیکن تنیس روی میز با بیان اینکه کرونا تاثیرات منفی زیادی روی روند آماده سازی اش گذاشت، خاطرنشان کرد: در رشته ما داشتن حریف تمرینی اهمیت زیادی دارد اما طی دو سه ماه گذشته، از آن محروم بودیم، باید تنهایی تمرین می کردیم در حالی که روبروی ما بازیکنی نبود. آسیبی که نبود حریف تمرینی زد، خودِ کرونا نزد. در هر صورت اما این شرایط در همه کشورهای جهان وجود داشته و دارد. باید با آن کنار آمد و تمهیدات لازم برایش اندیشیده شود.

وی همچنین در مورد اردوهای تیم ملی و اینکه زمان آغاز آن اصلا مشخص نیست، گفت: البته مسابقات قهرمانی جهان هم لغو شده و اصلا قرار نیست در رویدادی شرکت داشته باشیم اما جدا از این موضوع، لازمه برگزاری اردو حضور همزمان بازیکنان در یک سالن برای تمرین و مستقر شدن‌شان در خوابگاه است. مسائل مربوط به تغذیه هم که وجود دارد. همه این ها با پروتکل های بهداشتی در تضاد است.

نوروزی در این رابطه ادامه داد: تمرین انفرادی به اندازه تمرین تیمی تاثیرگذار نیست اما به نظرم بهترین حالت این است که همچنان به صورت انفرادی به تمرینات ادامه دهیم.

پینگ پنگ باز ملی پوش کشورمان در پایان تاکید کرد: در این شرایط حفظ سلامتی اهمیت زیادی دارد اما نباید از مسابقات مهم سال آینده و به خصوص انتخابی المپیک غافل شد. شخصا هم تا زمانیکه در اوج باشم و بدانم که می توانم تاثیرگذاری خوبی در تیم ملی داشته باشم، به تمرین و مسابقه ادامه می دهم. زمانی که این حس را نداشته باشم، تصمیم به خداحافظی می گیرم. فعلا تصمیمی در این زمینه ندارم.

کد خبر 4945988 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز افشین نوروزی ویروس کرونا مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران فیفا وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا کشتی آزاد لیگ برتر والیبال تنیس روی میز داشته باشیم داشته باشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان

ایسنا/کرمان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کرمان گفت: کرمان در سال گذشته کمترین تنش کارگری را در بین شهرستان‌های استان داشته و ۱۷ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۱به شکایات کارگران رسیدگی شده است.

رضا نصیری امروز هشتم اردیبهشت ماه با اشاره به فعالیت کمیسیون کارگری شهرستان کرمان با تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: کارگران بعنوان افرادی که در خط مقدم عرصه تولید جهاد می‌کنند، نقش بسزایی در رونق تولید و اقتصاد کشور دارند.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، تامین معیشت کارگران مهمترین مسئله برای اعضای کمیسیون کارگری شهرستان کرمان است و رصد مطالبات کارگران در برنامه کمیسیون قرار دارد تا هرچه سریعتر به مشکلات این قشر رسیدگی شود.

معاون فرماندار کرمان ضمن تشریح اقدامات سال گذشته گفت: کرمان در سال گذشته کمترین تنش کارگری را در بین شهرستان‌های استان داشته و ۱۷ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۱به شکایات کارگران رسیدگی شده است.

وی با اشاره به اینکه تشکیل کمیته بحران، بازرسی از واحدها و رفع تنش در مراکز تولیدی از اقدامات موثری بوده که در سال گذشته به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان صورت گرفته، افزود: یکی از دلایل مهم وقوع تنش در جامعه کارگری، نداشتن اطلاعات لازم از دستورالعمل‌ها و نداشتن آگاهی لازم از حقوق و تکالیف کارگر و کارفرماست که طبیعتا اطلاع رسانی در این زمینه موجب کاهش تنش و اعتراضات می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر