Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:28:36 GMT

کمپ گردشگری فندقلوی شهرستان اهر بلاتکلیف است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۷۵۸۲

کمپ گردشگری فندقلوی شهرستان اهر بلاتکلیف است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محرم‌زاده دیشب در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اهر اظهار داشت: تصمیم‌گیری‌ها زمانی به نتیجه می‌رسد که اقدام عملی داشته باشیم، تشکیل جلسات صرف این‌که بندهایی مصوب و از اجرای آن اطمینان نداشته باشیم راه‌گشا نیست، به نظرم اگر تنها چند مصوبه در جلسات داشته باشیم و پیگیری اجرای این مصوبات بهتر می‌توانیم به نتایج مثبت دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه مدیران استانی و شهرستانی به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان اهر و منطقه قره‌داغ اذعان می‌کنند و معتقدند با داشتن ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف، متأسفانه عقب‌ماندگی‌هایی نیز دارد، با این شرایط چرا از ظرفیت‌ها برای توسعه شهرستان و منطقه تاکنون استفاده نشده است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس ادامه داد: ثبت جهانی بقعه شیخ شهاب‌الدین اهری می‌تواند نتایج مثبتی برای شهرستان اهر و به تبع منطقه قره‌داغ داشته باشد و هماهنگی بین‌بخشی در این زمینه نیز بر عهده فرماندار شهرستان است.

محرم‌زاده با ابراز تأسف از این‌که برخی قوانین مصوب مجس شورای اسلامی بر خلاف همدیگر بوده و به عبارتی برخی قوانین با همدیگر متضاد هستند، گفت: مثلاً اداره‌ای به سرمایه‌گذار می‌گوید فلان کار را انجام دهید و از آن طرف اداره‌ای می‌گوید نمی‌توانید انجام دهید. به نمایندگان مجلس پیشنهاد دادم تا به جای تصویب قوانین جدید، به دنبال اصلاح قوانین دست و پا گیر در مجلس باشیم.

وی خطاب به مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: بهتر است از شعار دادن‌ها فاصله بگیریم و اگر می‌گوئیم اهر و ارسباران پایتخت ورنی ایران است آن را عملیاتی کنیم، در حالی که صرف سخن گفتن گره از مشکلات باز نمی‌کند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: متأسفانه کمپ گردشگری فندقلوی شهرستان اهر همچنان بلاتکلیف مانده و هیچ تصمیمی در رابطه با نحوه استفاده از بزرگ‌ترین سایت گردشگری این شهرستان گرفته نشده است، وقتی سرمایه‌گذار بخش خصوصی می‌خواهد سرمایه‌گذاری میلیاردی انجام دهد باید از این سرمایه‌گذار حمایت کنیم، مگر شهرستان اهر از شهرهایی که بدون جاذبه طبیعی تبدیل و با جاذبه‌های دست‌ساز تبدیل به قطب گردشگری شده‌اند چه چیزی کم داریم.

محرم‌زاده با تاکید بر این‌که مسائل مهم و اثرگذار استان و شهرستان‌ها در مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی طرح و تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: اگر مشکل و معضلی در حوزه‌ای از حوزه میراث فرهنگ و گردشگری وجود دارد آن را به مجمع نمایندگان استان منتقل دهید تا پیگیری حل آن باشیم و اتحادی که بین نمایندگان وجود دارد به قطع یقین به نتیجه‌های مثبتی دست می‌یابیم.

کد خبر 4947860

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اهر گردشگری جاذبه گردشگری ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین آتش سوزی ایلام سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند امام خمینی ره آتش سوزی جنگل ها گرگان یاسوج شهرستان اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از قلعه تاریخی بدلبو ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات مرمتی این بنا قرار گرفتند.   مرمت قلعه بدلبو زیر نظر کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و توسط بخش خصوصی از چند سال پیش آغاز شده و در این مدت کمک‌های فنی و اعتباری از این پروژه انجام شده است.   قلعه بدلبو ارومیه پس از مرمت قابلیت تبدیل به یک مرکز اقامتی و پذیرایی با ۲۰ سوئیت را دارد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»