Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@07:12:17 GMT

تداوم طبخ غذای گرم برای نیازمندان اراکی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۷۶۲۶

تداوم طبخ غذای گرم برای نیازمندان اراکی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ محمدتقی امینی جانشین فرمانده سپاه ناحیه اراک در حاشیه طبخ ۲ هزارو ۵۰۰ غذای گرم برای نیازمندان گفت: بعد از اتمام سه مرحله از رزمایش کمک مومنانه قصد داریم همچنان این اقدام خداپسندانه با قوت ادامه داشته باشد که برنامه ریزی‌ها در این خصوص انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ امینی افزود: توزیع غذای گرم میان نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا از ابتدای شیوع کرونا در دستور کار ناحیه مقاومت بسیج اراک بوده و تاکنون طی چندین مرحله این اقدام از سوی حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج انجام شده است.

او اضافه کرد: خوشبختانه پس از مطرح کردن رزمایش کمک مومنانه شاهد یک لبیک عمومی توسط ملت ایران و مشارکت بی نظیر آن‌ها بودیم و مردم شهر اراک هم در این رزمایش کمک مومنانه به خوبی درخشیدند و توانستند بخشی از آسیب‌های وارد شده به خانواده‌ها را جبران کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: در حال حاضر هم به همت بسیجیان، جهادگران وخادمان موکب حضرت رقیه (س) پخت ۲ هزارو ۵۰۰ غذای گرم انجام می‌شود که در سایر مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهر اراک توزیع خواهد شد.

او ادامه داد: این غذای گرم با مواد اولیه مرغوب و باکیفیت با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی و زیر نظر بازرسین بهداشت و درمان در آشپزخانه‌های متعلق به سپاه تهیه و پخت شده است که توسط جهادگران در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه سپاه اراک غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدیو) غذای خیابانی در پاکستان؛ پخت و سرو ۵۰۰ کیلو آب نخود با مرغ و تخم مرغ
  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم)
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی