Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:46:47 GMT

ادعای کشته و زخمی شدن دو پلنگ در یازن

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۷۶۲۷

ادعای کشته و زخمی شدن دو پلنگ در یازن

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تعدادی از اهالی روستای یازن اشکور مدعی شدند روز‌های گذشته در این روستا یک پلنگ به ضرب گلوله کشته و پلنگ دیگری نیز زخمی شده است.

یکی از اعضای شورای روستای یازن نیز از تایید این موضوع خبر داده است و گفته که مردم نگران حمله پلنگ زخمی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورا گفت: مردم اشکور درحال کار کشاورزی و دامداری در جنگل هستند و ممکن است در اثر حمله پلنگ ‌زخمی، به آن‌ها آسیب برسد.

بیشتر بخوانید: گشت و گذار پلنگ ایرانی در جنگل‌های مازندران + فیلم

ماجرای پلنگ روستای یازن در هاله‌ای از ابهام

محمدرضا نیاستی رییس اداره محیط زیست رامسر نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: این خبر درحال بررسی است و تا مشخص شدن جزئیات نمی‌توان آن را تایید یا تکذیب کرد.

او افزود: نیرو‌های محیط زیست رامسر با همراهی دهیاری و شورا این محل درحال جستجو نشانه‌هایی از پلنگ هستند.

در پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مرکز مازندران از مردم محلی این روستا، آن‌ها به دیده شدن پلنگ در گذشته اشاره داشتند و برخی نیز مدعی شدند شب گذشته صدای غرش پلنگ زخمی را نیز شنیدند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرگ پلنگ شکار پ محیط زیست رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد

 ابوالفضل توسلی  از جنبش وجدان های بیدار اساتید و دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم و مسلمان فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل حمایت کرد و  گفت:صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های امریکا منتشر شده اگر در کشورهایی مانند روسیه، چین و ایران رخ می‌داد، صدای حمایت از حقوق بشر ادعایی غربی‌ها گوش جهانیان را کر می‌کرد.

وی ادامه داد: بگیر و ببندهای گسترده پلیس آمریکا نشان داد که آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر در این کشور تا زمانی پابرجاست که از خط قرمز دشمنی با صهیونیست‌ها عبور نکند. و امروز صدای رسای اعتراضات دانشجویان بیدار آمریکا و اروپا علیه رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم فلسطین و آرمان عادلانه آن‌ها در حال گسترش است.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: این موج ضدصهیونیستی چنان زلزله‌ای در جهان به راه انداخته که نیروهای پلیس و گارد ملی آمریکا با خشونت تمام به صحنه آمده‌اند تا این قیام بی‌سابقه را خنثی کنند، اما این اتفاقات نتیجه عکس داده و سایر دانشگاه‌های جهان هم به کمپین اعتراضی آمریکایی‌ها پیوسته‌اند.

وی تاکید کرد: مقابله وحشیانه پلیس با حامیان ملت فلسطین نشان داد که حد و مرز آزادی بیان در آمریکا تا جایی است که خط قرمز حمایت از صهیونیست‌ها را محترم شمارد. تصاویری که به روشنی مؤید رفتارهای متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشورها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

توسلی؛ مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین کرد و گفت: سرکوب اساتید و دانشجویان توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است را محکوم می‌کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • ببینید | ادعای عجیب معاون رئیسی درباره مهاجرت مردم از ایران
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی