Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-07@17:04:05 GMT

رکورد شکنی جدید بورس/ دلار به مرز ۱۸ هزار تومان رسید+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۷۶۷۱

رکورد شکنی جدید بورس/ دلار به مرز ۱۸ هزار تومان رسید+فیلم

‍‍‍‍‍‍

در هفته گذشته، شاخص بورس به عدد یک میلیون و ۱۵۳ هزار واحد رسید، سکه بهار آزادی در قیمت ۷ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان معامله شد و دلار به قیمت ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز: شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی، با صعود 35 هزار و 559 واحدی، از کانال یک میلیون و 153 هزار واحدی عبور کرد و نماد خودرویی، بانکی و فلزات اساسی، بیشترین رشد را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز چهارشنبه، عمده نمادهای مهم بورس مانند ایران‌خودرو، فولاد مبارکه، ملی مس، بانک ملت، مخابرات ایران، گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت اصفهان همگی بیشترین اثر را در تقویت شاخص بورس داشتند. 

نمادهای پربیننده شامل بانک ملت، صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، فولاد مبارکه، پتروشیمی نوری و پتروشیمی پارس بوده‌اند. 

عطا شاکری، کارشناس بازار سرمایه درباره هجوم مردم به بازار سرمایه در سال جاری و ثبت نام بیش از یک میلیون نفر در چندماه اخیر، گفت: داشتن گزینه بازار سرمایه برای افراد و حضور در آن، می تواند مردم به سود بیشتری نسبت به دیگر بازارها برساند.

همچنین دلار در بازار آزاد در قیمت 17 هزار و 900 تومان معامله شد و هر یورو نیز به قیمت 19 هزار و 750 رسید. همچنین قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت 7 میلیون و 460 هزار تومان رسید. هر گرم طلای 18 عیار نیز در قیمت 734 هزار و 500 تومان معامله شد.

به گفته کارشناسان بالا رفتن قیمت ارز و اونس جهانی در هفته پیشین، باعث شده که قیمت طلا و سکه نیز با افزایش روبرو شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: قیمت سکه ، وضعیت بازارها ، قیمت دلار ، شاخص بورس لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000IcU

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: قیمت سکه وضعیت بازارها قیمت دلار شاخص بورس شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۷۸۵.۹۳ واحدی به ۲,۲۶۵,۷۰۳ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با رشد ۷۸۵.۹۳ واحدی به ۲,۲۶۵,۷۰۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۲۷۶.۴۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۶۲۹.۹۸۴ میلیارد سهم بود که طی ۲۸,۹۶۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۵,۰۰۲.۵۸۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۲۶۲,۰۵۴.۲۶۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 750635

دیگر خبرها

  • ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نوشداروی دلسردی سهامداران چیست؟
  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳