Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد چاه های نفت آمریکا در این هفته ۷ حلقه کاهش یافته و به ۱۹۹ رسیده است. ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اویل پرایس، شرکت بزرگ خدمات نفتی بیکر هیوز گزارش داد تعداد چاه های نفت و گاز آمریکا دوباره در این هفته پنج حلقه کاهش یافته و به 279 رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تعداد کل چاه های نفت و گاز آمریکا 690 حلقه کمتر از همین زمان در سال گذشته است.

 در حالی که تعداد چاه های فعال در آمریکا طی 14 هفته گذشته همواره رو به کاهش بوده ولی کاهش تعداد آنها در هفته جاری کمتر بوده است.

اطلاعات بیکر هیوز نشان می دهد تعداد چاه های نفت در این هفته 7 حلقه کاهش یافته و به 199 رسیده است. در حالی که سال گذشته در همین زمان آمریکا 788 چاه فعال نفتی داشت. این اولین بار از اوت 2005 است که تعداد چاههای نفت آمریکا به زیر 200 حلقه می‌رسد.

تعداد کل چاه های فعال گاز در آمریکا دو حلقه پایین آمده و به 78 رسیده است. تعداد این چاه ها در سال گذشته 181 بود.

تولید نفت آمریکا در خلیج مکزیک از سر گرفته می‌شودتولید نفت آمریکا به کمترین رقم در 7 ماه گذشته رسید

کاهش قابل ملاحظه تعداد چاه های نفت و گاز آمریکا طی دو ماه گذشته در پیش بینی تولید نفت آمریکا توسط اداره اطلاعات انرژی این کشور هم دیده می‌شود که روند نزولی دارد.اداره اطلاعات انرژی آمریکا در این هفته پیش بینی خود از کاهش تولید نفت این کشور را دوباره پایین آورد و برای هفته منتهی به پنجم ژوئن 11.1 میلیون بشکه در روز اعلام کرد که 2 میلیون بشکه در روز پایین تر از اوج تولید آمریکا و 100 هزار بشکه در روز کمتر از هفته قبل از آن است. این دهمین هفته متوالی کاهش تولید در آمریکاست.

نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا امروز 36.82 دلار در هر بشکه معامله شد که 1.32 درصد افزایش داشت. شاخص نفت برنت با 1.89 درصد افزایش به 39.28 دلار رسیده است یعنی 3 دلار در هر بشکه کمتر از گذشته.

انتهای پیام/50

 

 

R7586/P/S7,80,85/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعداد چاه های نفت نفت آمریکا تولید نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، بارش بارش باران طی روزهای آتی در در امتداد زاگرس و مناطقی از شمال غرب کشور سنگین پیش‌بینی می‌شود، دمای هوا به‌ جز در شمال غرب و شمال کمتر از نرمال خواهد بود.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، جدیدترین نقشه های پیش‌بینی هفتگی بارش کشور بر مبنای نقشه‌های احتمالاتی توسط پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور از دهم اردیبهشت تا بیست خرداد سال ۱۴۰۳ تولید و ارائه شد، بر این اساس بارش هفته اول (دهم تا شانزدهم اردیبهشت) در نوار ساحلی خزر و شمال شرق کشور در محدوده نرمال با گرایش به کمتر از آن و در سایر مناطق کشور بیشتر از نرمال است، همچنین بارش انباشته در بخش عمده‌ای از استان‌ها در حاشیه زاگرس از آذربایجان غربی تا بوشهر و جنوب فارس با احتمال ۷۵ درصد بیش از ۱۰۰ میلی‌متر است.

بارش هفته دوم در استان‌های نوار شمالی و امتداد غرب کشور نرمال با گرایش به بیش از آن و در سایر مناطق متمایل به کمتر از نرمال است، در هفته‌های سوم و چهارم بارش کشور در محدوده نرمال تا بیش از آن است، بارش انباشته برای استان‌ها در شمال غرب، امتداد زاگرس و غرب البرز با احتمال حدود ۵۰ درصد فراتر از ۵۰ میلی‌متر برآورد می‌شود، در هفته‌های پنجم و ششم بارش کشور در محدوده نرمال تا کمتر از آن خواهد بود.

بر اساس جدیدترین نقشه‌های پیش بینی هفتگی دمای هوای کشور میانگین دمای هوای هفته اول (دهم تا شانزدهم اردیبهشت) در شمال غرب، نیمه غربی البرز و نوار شمالی کشور یک تا پنج درجه بیش از نرمال است همچنین، بیشترین افزایش (سه تا پنج درجه) در شمال غرب رخ می دهد و برای سایر مناطق یک تا سه درجه کمتر از نرمال است.

دمای هفته دوم در نوار شرقی، نوار ساحلی خزر یک تا دو درجه کمتر از نرمال، در امتداد غرب کشور و مناطق واقع در شمال دریای عمان و خلیج فارس بین یک تا پنج درجه کمتر از نرمال است و بیشترین کاهش (سه تا پنج درجه) در جنوب غرب کشور رخ می‌دهد. دمای هوا برای سایر مناطق در محدوده نرمال پیش‌بینی می‌شود.

در هفته سوم دمای هوا در شمال غرب، شرق زاگرس میانی و نیمه جنوبی کشور (به‌جز جنوب غرب) یک تا سه درجه بیش از نرمال و در سایر مناطق کشور نرمال خواهد بود.

دمای هوای کشور در هفته چهارم تا یک درجه بیش از نرمال و برای هفته‌های پنجم و ششم حدود یک تا دو درجه بیش از نرمال برآورد می‌شود.

کد خبر 749354

دیگر خبرها

  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است