Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفان دوجاریک شامگاه جمعه در بیانیه‌ای مطبوعاتی افزود: دبیرکل از کشف چندین گور دسته جمعی در روزهای اخیر که اکثر آنها ترهونه‌ای هستند، شوک زده است.

وی ادامه داد: دبیرکل خواستار تحقیق کامل و شفاف و سپردن مرتکبان این جنایت به دست عدالت است. به ویژه، او از مقامات می‌خواهد از قبرها محافظت، قربانیان را شناسایی و دلایل مرگ را مشخص کنند و اجساد را به نزدیکانشان بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد با اعلام پشتیبانی گوترش در این زمینه، اضافه کرد: دبیرکل بار دیگر به همه طرف‌های درگیر در لیبی تعهداتشان را تحت قانون بین‌المللی بشردوستانه و حقوق بشر یادآور می‌شود.

دوجاریک ادامه داد: دبیرکل درخواست خود را برای خاتمه فوری جنگ در لیبی با تاکید بر حفظ جان‌ها و پایان دادن به رنج غیرنظامیان تکرار می‌کند.

وی اضافه کرد: دبیرکل از آغاز مجدد فعالیت کمیسیون مشترک نظامی لیبی استقبال می‌کند و امیدوار است به زودی آتش‌بس مورد توافق قرار گیرد.

نیروهای ارتش لیبی روز جمعه اعلام کردند سه گور دسته جمعی دیگر در استان ترهونه که به تازگی از شبه نظامیان وابسته به خلیفه حفتر پاکسازی شده است، کشف کرده‌اند.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد خلیفه حفتر لیبی حقوق بشر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد خلیفه حفتر لیبی حقوق بشر سازمان ملل متحد خلیفه حفتر لیبی حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت

به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان ؛ فرمانده انتظامی کوهدشت گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليسی ۱۱۰ مبنی بر يک فقره نزاع دسته جمعی در يکی از مناطق سطح شهر ماموران انتظامی اين شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
سرهنگ علی امانی افزود: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی مشاهده کردندکه درگیری چند نفر به علت اختلافات قبلی  موجب ايجاد تنش و برهم زدن آسايش  ساکنان آن منطقه شده اند.
وی گفت:با حضور به موقع و مقتدرانه پليس پنج نفر از عوامل اصلی نزاع دستگير و چهار تيغه شمشير و قمه از منازعان کشف شد.
فرمانده انتظامی کوهدشت افزود:افراد دستگير شده  برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
 سرهنگ علی امانی گفت:پليس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پيگيری های لازم برای دستگيری عاملان جرم و ناامنی اقدام و با جديت با افرادی که بخواهند نظم و امنيت جامعه را خدشه دار کنند برخورد قانونی می كند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر + جزئیات | جسدهایی که به دلیل تکه تکه شدن یا تجزیه آنها قابل شناسایی نیستند...
  • گزارش سازمان ملل از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در بیمارستان ناصر
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • گورهای جمعی بیمارستان ناصر در غزه/ احتمال ربوده شدن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل + عکس های وحشتناک
  • کشف پیکر کودکان و زنان در گورهای جمعی بیمارستان ناصر
  • گورهای جمعی و ظن ربودن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اشغالگران
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای
  • دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده است