Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، انگلیس از بیم حضور تظاهرات‌کنندگان معترض به نژادپرستی در خیابان‌ها مجسمه‌های مربوط به چهره‌های شخصیت‌های این کشور از جمله «وینستون چرچیل» را پوشانده است. 

«بوریس جانسون»، نخست‌وزیر انگلیس روز جمعه اینکه مجسمه یادبود رهبر بریتانیا در دوران جنگ جهانی دوم با خطر حمله از سوی معترضان روبروست را «شرم‌آور» توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در انگلیس، تظاهرات‌کنندگان ضدنژادپرستی برای نشان دادن اعتراض خود به گذشته امپریالیستی کشورشان به مجسمه‌های متعلق به شخصیت‌های این کشور حمله کرده‌اند. 

معترضان در شهر «بریستول» یکشنبه هفته گذشته مجسمه «ادوارد کولستون» را که در قرن هفدهم از طریق تجارت برده ثروتی به هم زده بود را به پایین کشیده و آن را شکستند. مسئولان در صددند با پیش‌بینی اینکه کدام مجسمه ممکن است هدف بعدی معترضان قرار بگیرد از آنها محافظت کنند. 

تظاهرات‌کنندگان در روزهای گذشته روی مجسمه «وینستون چرچیل» رنگ پاشیده و روی پایه‌های آن شعارهایی علیه نژادپرستی نوشته‌اند. خبرگزاری رویترز نوشته مسئولان اکنون روی این مجسمه را پوشانده‌اند.

چرچیل در جریان قحطی سال ۱۹۴۳ غذا را به روی مردم هند قطع کرد که به کشته شدن بیش از ۲ میلیون نفر منجر شد. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)



منبع:رجانیوز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعتراض محیط زیستی در آلمان؛ اشغال یک جنگل (فیلم) مراسم تحلیف نخست وزیر جدید پاکستان (فیلم) اعتراض کودکان غزه به جنایت‌های اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)
  • تظاهرات‌های دانشجویی ضداسرائیلی به دانشگاه‌های کانادا رسید
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم