Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@11:38:33 GMT

شب گاف‌های‌ پی‌ در پی مهران مدیری

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۸۱۶۲

شب گاف‌های‌ پی‌ در پی مهران مدیری

پنج شنبه‌شب برنامه «دورهمی» با حضور امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی روی آنتن رفت. این گفت‌وگوی طولانی به دلیل شوخی‌های مهران مدیری و این زوج هنرمند، گفت‌وگوی بامزه و خوبی از آب درآمد که بریده‌هایش به سرعت در فضای مجازی منتشر شد، اما از دیگر بخش‌های برنامه که ویدئوی آن در فضای مجازی دست‌به‌دست شد، گاف‎های بامزه مهران مدیری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تپق بامزه حاشیه‌ساز در بخشی از گفت‌وگو، مهران مدیری قصد داشت بگوید هنرمندان که «با یکدیگر» ازدواج می‌کنند، اطرافیان بیشتر نگران می‌شوند تا خوشحال، اما به اشتباه گفت هنرمندان که «با من» ازدواج می‌کنند! او پس از این اشتباه به سرعت صحبتش را قطع کرد و در حالی که انگار حتی خودش هم از اشتباه خود غافلگیر شده بود، با تعجب گفت: «این دیگه تپق نبود.»

مدیری با اصلاح اشتباهش سعی کرد خیلی سریع به بحث برگردد. این اشتباه مهران مدیری برای کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز مانند تماشاچیان حاضر در سالن، جالب بود. کاربری در واکنش به این ویدئو نوشته: «مهران که سوتی می‌گرفتی همه عمر، دیدی که چگونه سوتی تو را گرفت.» کاربر دیگری هم نوشته: «تاریخی‌ترین سوتی رو خود مهران مدیری داد.»

لیوان آب کار دست مدیری داد

در ادامه برنامه مهران مدیری سهوا لیوان آب را روی میز ریخت! او مانند دیگر مهمانان برنامه، قصد داشت از امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی تست معروف بازیگری‌اش را بگیرد اما در حین توضیح برای آن‌ها، دستش اتفاقی به لیوان آب روی میز برخورد کرد و میز خیس شد. مهران مدیری برخلاف دفعه قبل، این بار سعی کرد از این اتفاق استفاده کند و با اشتباه خودش شوخی‌هایی کرد. او پس از خیس شدن میز و شلیک خنده تماشاگران، به شوخی گفت که بهتر است گفت‌وگو را تمام کند، از خیر تست بازیگری گذشت و سوال بعدی را مطرح کرد اما چون کتش خیس شده بود، از روی صندلی بلند شد و شروع به تمیز کردن میز کرد که امین زندگانی هم به کمک او رفت. کاربری در واکنش به این ویدئو نوشته: «چه خوب جمعش کرد.» کاربر دیگری نوشته: «کلا مدیری جلوی این زوج، سوتی پشت سوتی داد.» کاربر دیگری هم با شوخی و کنایه نوشته: «یک‌بار هم دیدیم مدیری خجالت کشید.» بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این قسمت از برنامه را جزو بامزه‌ترین قسمت‌های «دورهمی» دانسته‌اند.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1398790

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهران مدیری برنامه تلویزیونی دورهمی فضای مجازی مهران مدیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی

مهران مدیری قصد دارد سریال جدیدی با نام «پدر قهوه» را ویژه انتشار در نمایش خانگی تولید کند.

به گزارش همشهری آنلاین، به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه می‌خورد؟
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • (ویدئو) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی