Web Analytics Made Easy - Statcounter

ب‍ه گزارش روز شنبه ایرنا ، دکتر شهرام حبیب‌زاده در جریان سفر به شهرستان سرعین گفت: تصمیم در باره بازگشایی آب‌های گرم  استان با توجه به شرایط خاص در اختیار ستاد ملی کرونا بوده و با سفید شدن وضعیت منطقه در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت کشوری منطقه توریستی سرعین و اینکه سالانه جمعیت شناوری میلیونی در این شهرستان حضور می‌یابند، در صورت عدم تعطیلی آبگرم‌ها و صنوف مختلف، این شهرستان تبدیل به مرکز انتشار کرونا شده  و  کنترل آن غیر ممکن بود و به همین خاطر با تصمیم ستاد ملی کرونا و تصمیمات وزارتی، بنا بر این شد که کسب و کارهای این شهر از جمله آب‌های‌گرم معدنی تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با تقدیر از اهالی، کسبه و متولیان آبگرم‌های شهرستان سرعین در همکاری مناسب در این زمینه اظهار داشت: بسیار متاسف هستیم که با بروز کرونا اصناف و اهالی سرعین دچار ضرر وز یان هنگفت مالی و اقتصادی شده‌اند.

او با اشاره به کمبود فضای بهداشت و درمانی در سرعین بیان کرد: در نقشه تفصیلی شهر سرعین، ۳۰ هزار متر مربع زمین با کاربری بهداشتی درمانی پیش‌بینی شده  است .

حبیب زاده افزود: به خاطر توریستی بودن منطقه و با توجه به ضرورت موضوع یک دستگاه سونوگرافی برای سرعین اختصاص یافته و بزودی در مرکز جامع خدمات سلامت شهر راه‌اندازی خواهد شد. 

سرعین در ۲۷ کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است. این شهرستان با داشتن آب‌های معدنی متنوع گرم و سرد یکی از مهمترین مناطق گردشگری کشور می‌باشد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سرعین آبگرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سرعین آبگرم ویروس کرونا سرعین آبگرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد

سرهنگ شهرکی گفت: با توجه به ریزش نزولات آسمانی و جاری شدن روان آب‌ها محور فرعی کلاله گنبد کاووس حد فاصل پل روستای بایلر تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی افزود: هموطنانی که قصد عزیمت به سمت شهرستان کلاله و گنبد را دارند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبد به کلاله (گالیکش و مینودشت) استفاده کنند.

شهرکی گفت: به محض بازگشایی محور در خصوص تردد اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا