Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@06:02:34 GMT

ناتو مانورهای خود در اروپا را از سر می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۸۳۷۷

ناتو مانورهای خود در اروپا را از سر می‌گیرد

ائتلاف نظامی ناتو برخی مانورهای خود که به دلیل بحران کرونا به حال تعلیق در آمده بود با رعایت محدودیت‌هایی از سر می‌گیرد. ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ"، هزاران نیروی عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی بعد از ماه ها وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا بار دیگر مانورهای مشترک خود را از سر می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ویروس کرونا همچنان محدودیت هایی را ایجاد می کند.

سناتور روس: چماق تحریم‌ها به ابزار اصلی سیاست خارجی آمریکا تبدیل شده استپایگاه‌های نظامی گرجستان مطابق با استانداردهای ناتو و آمریکا تجهیز خواهند شدواکنش چین به ادعای سناتور آمریکایی درباره ساخت واکسن کرونا

مانور موسوم به "بالتوپس 2020" در دریای بالتیک که در آن نیروهای هوایی و دریایی 19 کشور عضو ناتو شرکت می کنند آغاز شده است. در مجموع حدود 29 کشتی، ده ها هواپیما و حدود 3000 نیرو از کشورهای عضو ناتو در این مانور سالانه مشارکت می کنند. به این ترتیب این ائتلاف غربی بار دیگر به مانورهای خود در منطقه دریای بالتیک جان می دهد. البته به دلیل محدودیت های کرونایی این مانور تنها در دریا و هوا صورت می گیرد. این مانور هوایی- دریایی تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

در همین زمان در لهستان مانور زمینی موسوم به „Defender Europe20 که در آن حدود 4 هزار نیروی آمریکایی به همراه 2 هزار نیروی لهستانی مشارکت دارند برگزار می شود. این دو مانور نظامی تنها یک بخش کوچکی از فعالیت های متداول و مرسوم ناتو که برای نیمه اول سال جاری میلادی برنامه ریزی شده بود و به دلیل بحران کرونا لغو شده بود می باشد.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ناتو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناتو ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور ترسناک جنگنده سوخو بیخگوش پهپاد کوچولو | فیلم

ویدیویی از نزدیکی برخورد یک سوخو 25 به یک پهپاد در فضای مجازی پربازدید شد./viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • مانور ترسناک جنگنده سوخو بیخگوش پهپاد کوچولو | فیلم
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟