Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول جدید نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: اگر توانستیم پایکاه عین الاسد آمریکا که نماد استکباری است که به عنوان هژمان در دنیا ادعا دارند را بزنیم نشان از قدرت سخت افزاری ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد صبح امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مسوول جدید نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان با حضور فرمانده و اعضای شورای سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به منشور بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات مکرر حضرت آقا در سخنرانی‌های متعدد و با توجه به مبانی دینی و آیات قرآنی که فرموده«وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّکُمْ» و «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ» باید سطح بازدارندگی را بالا ببریم و خود را در دو بعد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قوی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در بعد سخت‌افزاری ایران اسلامی در سطح بسیار خوبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: در بعد سخت‌افزاری که شامل تجهیزات و امکانات نظامی است کشور ما الان در دنیا نمره خوبی دارد.

مسوول جدید نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان اضافه کرد: اگر توانستیم پایگاه عین‌الاسد آمریکا که نماد استکباری است و به عنوان هژمان در دنیا ادعا دارند را بزنیم نشان از قدرت سخت‌افزاری ایران دارد.

حجت‌الاسلام جعفرنژاد گفت: ما با زدن این پایگاه در حقیقت هژمان آمریکا را زدیم و این ضربه بزرگی برای استکباری است که ادعای ابرقدرتی در جهان دارد.

وی تصریح کرد: اگر امروز نفتکش‌های ما بدون هیچ دغدغه و واهمه‌ای تا آمریکای لاتین را طی می‌کنند و از مسیرهای متعدد می‌گذرند بیانگر توانایی ایران اسلامی در بعد سخت‌افزاری است.

مسوول جدید نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، برای پیروزی بر دشمنان، جدای از قدرتمندشدن در بعد سخت‌افزاری باید در بعد نرم‌افزاری که بحث ایمان، عقیده و معنویت است، نیز کاملا قوی شویم.

حجت‌الاسلام جعفرنژاد عنوان کرد: یکی از وظایف خیلی مهم و شاید تنها وظیفه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، تقویت بعد نرم‌افزاری در بین نیروها است.

وی خاطرنشان کرد: برای قوی‌شدن در بعد نرم‌افزاری در این استان نیاز است تلاش مضاعف داشته باشیم از این رو سعی می‌کنیم برنامه‌ها را به نحو احسن به گونه‌ای که در پیشبرد نظام و سازمان نیاز است تعریف و جلو خواهیم برد.

مسوول جدید نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد، با توفیق الهی و همراهی مجموعه فرماندهی بتوانیم با خدمت مطلوب پاسخگوی اعتمادی که صورت گرفته باشم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان نرم افزاری سخت افزاری بعد سخت افزاری نرم افزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله با بیان اینکه پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند، گفت: بزرگترین ژنرال ما (شهید حاج قاسم سلیمانی) وصیت می‌کند که روی سنگ مزارم بنویسید سرباز ولایت، این وصیت نشان می‌دهد که بزرگترین ژنرال ما به سربازی ولایت و انقلاب افتخار می‌کند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام علی عرب پور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه شهید سلیمانی ایستادگی و استقامت در برابر نظام استکباری را به مردم مسلمان غزه یاد داد، گفت: قطعا دشمن در برابر اراده قوی مردم غزه و فلسطین کاری از پیش نمی‌برد.

وی افزود: از ویژگی‌های بارز هر مسلمانی خودسازی، ایستادن و استقامت در مسیر حق است.

حجت الاسلام عرب پور تنبیه رژیم صهیونیستی را در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری در نماز عید فطر فرمودند؛ رژیم صهیونسیتی باید تنبیه شود، به دنبال فرمایشات رهبری این رژیم از ترس سفارت‌های خود را بست و نیروهایش به زیرزمین‌ها پناه بردند.

او تصریح کرد: عملیات وعده صادق در واقع ضرب شست اسلام ناب محمدی به دشمنان بود که باعث سربلندی همه مسلمانان و مستضعفان جهان شد.

وی بیان داشت:عملیات غرورآفرین وعده صادق برای مقاومت بر علیه نظام سلطه و استکبار و در راس آن رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بود.

حجت الاسلام عرب پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی همت، شجاعت و شهامت را به نیمی از کره زمین تزریق کرد و معنای مقابله با نظام استکبار و سلطه را به مردم دنیا آموخت.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه عظمت و موجودیت سپاه پاسداران در جهان تازگی ندارد، اظهار کرد: از همان روز اول که سپاه پاسداران از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی پی‌ریزی و مهندسی شد، مبنای کارش را معنویت، جهاد و حرکت در مسیر بندگی خدا قرار داد.

وی سپاه را یک نیروی الهی دانست و گفت: امروز دوست و دشمن معترف هستند که سپاه پاسداران یک نیروی الهی است که در کنار مراجع عضام و روحانیون برای حفظ اسلام ایجاد شده و افتخار سپاه به پاسداری از اسلام در زیر خیمه ولایت در دوران غیبت آنهم به فرماندهی نایب امام زمان (عج) است.

در پایان مراسم از زحمات حجت الاسلام محمدی سلیمانی تجلیل و حجت الاسلام عسکری به عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه جیرفت معرفی شد.

دیگر خبرها

  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند