Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: «به منظور بهبود کیفیت برگزاری امتحانات مجازی، عملیات افزایش پهنای باند اینترنت این واحد دانشگاهی از 6Mb/S به 35Mb/S مگابيت برثانيه با موفقیت انجام شد.»

اسماعیل اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا اظهار کرد: «حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت با اهتمام به رسالت گسترش و بسترسازی در بخش IT به عنوان متولی توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در تمامی بخش‌های این واحد دانشگاهی نقش حیاتی و بنیادی دارد و از برنامه‌ها و اهداف مهم این حوزه ایجاد زیرساخت مطمئن شبکه جامع دانشگاه و گسترش اینترنت به منظور استفاده استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «پیگیری‏‌های اداری لازم برای ارتقای پهنای باند اینترنت دانشگاه با همکاری ابوذر عطاپور وزیری فرماندار شهرستان جیرفت از سوی مرکز استان انجام شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، هدف از ارتقای پهنای باند را تسهیل، تسریع و افزایش دقت و صحت در انجام امور در بخش‌های مختلف و متنوع دانشگاه در راستای رفاه حال دانشجویان دانست و گفت: «سامانه آموزشی و  دانشجویی مبتنی بر وب‌سایت دانشگاه امکان برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری و اطلاع­‌رسانی در زمینه مسائل مختلف آموزشی، اعلام آخرین وضعیت تحصیلی و آموزشی دانشجویان، امکان انتخاب واحد اینترنتی، امکان پرداخت اینترنتی شهریه را برای دانشجویان و خانواده‌های آنان با سرعت بسیار بالایی فراهم کرده و به این ترتیب پهنای باند اینترنت دانشگاه به 36 مگابیت در ثانیه ارتقا یافت.

اسلامی متذکر شد: «با ارتقای این پهنای باند اینترنت دانشجویان، استادان و کاربران می‏‌توانند با سرعت بسیار بالایی به برنامه‏‌ها و سایت‏‌های اینترنتی مرتبط با دانشگاه دسترسی پیدا کنند.»

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: اینترنت دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت جیرفت اسماعیل اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی پهنای باند اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی